7.4
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

NH Frankfurt Airport West

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


NH Frankfurt Airport West is een goed uitgerust hotel in Raunheim, Duitsland, met een beoordeling van 7.4 op basis van 1659 beoordelingen. Het hotel biedt comfortabel ingerichte kamers, waaronder standaard kamers en superieure tweepersoonskamers, voorzien van moderne faciliteiten zoals airconditioning, een minibar, een kluis en een eigen badkamer met bad en douche. Door de strategische ligging nabij de luchthaven Frankfurt am Main is het hotel bijzonder geschikt voor gasten die op doorreis zijn. De gratis shuttleservice van en naar de luchthaven verbetert de reiservaring van de gasten aanzienlijk.

De voorzieningen van NH Frankfurt Airport West zijn uitgebreid en gericht op het verhogen van het comfort en gemak van de gasten. Bezoekers kunnen genieten van wellnessfaciliteiten zoals een sauna en een fitnessruimte, en er is een restaurant dat regionale en internationale gerechten serveert. Er zijn ook diverse diensten beschikbaar zoals roomservice, wasserij, autoverhuur en een 24-uurs receptie. Bovendien is er gratis WiFi in het hele hotel en zijn huisdieren welkom tegen eventuele bijkomende kosten.

Raunheim ligt in de nabijheid van Frankfurt, wat een breed scala aan culturele, zakelijke en recreatieve mogelijkheden biedt voor gasten, waaronder musea, beurzen en winkels. Het hotel is uitstekend bereikbaar met de auto, en parkeren is mogelijk tegen een toeslag. Beleidsinformatie wijst erop dat kinderen van alle leeftijden welkom zijn, met speciale aanbiedingen voor jonge gasten. Groepen die meer dan negen kamers boeken dienen rekening te houden met mogelijk andere voorwaarden en aanvullende kosten.



Faciliteiten in NH Frankfurt Airport West

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras
  • Tuin
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

7.4

Beoordeeld door: 1676 gasten.

6

Eric

Alleenreiziger
31 mei 2025

“Aangenaam”
  • Ik belde de receptie voor een groter dekbed, maar moest zelf naar de receptie om het op te halen en kreeg nog steeds niet de juiste maat. Dit is vervelend.

6

Ismail

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Het was over het algemeen een aangenaam verblijf, maar het schoonmaakniveau moet verbeterd worden.”
  • De beste punten waren: 1) Het zwembad en de sauna faciliteit, 2) Het ontbijtgebied was ruim en mensen zaten op afstand van elkaar.
  • 1) Zeer teleurstellend niveau van netheid. Op het meubilair in de kamer lagen stoflagen. 2) Kleine kamer. 3) Het zou goed zijn als de zwembadfaciliteit ook 's ochtends geopend is.

6

Zoltán

Zakenreiziger
6 mei 2025

“Aangenaam”
  • Connector ver weg van het bed.

5

Michael

Jong stel
24 april 2025

“Zeer acceptabel”
  • Dichtbij de luchthaven. En de Park en Vlieg-service.
  • De bedden waren ongemakkelijk, de airconditioning werkte niet goed, de barman was nieuw en wist niet hoe hij de dranken moest mixen die we hadden besteld.

5

Sebastian

Zakenreiziger
21 april 2025

“Oké. Vervult de functie over het algemeen, maar is geenszins goedkoop.”
  • Het ontbijt is altijd goed. Soms hebben ze watermeloen van de dag ervoor en je kunt duidelijk zien dat het niet vers is, maar het wordt nog steeds gepresenteerd en geserveerd aan de gasten.
  • De sanitaire voorzieningen van de douche verkeerden in slechte staat en waren beschadigd. Ze waren niet echt schoon. U kunt schimmel zien op de siliconen in de badkamer. Deze ruimte heeft momenteel een grondige renovatie nodig.

7

Frankie

Alleenreiziger
18 april 2025

“Het was goed.”
  • De airconditioning in de kamer werkte niet.

8

Samaradasa

Jong stel
17 april 2025

“Zeer goed”
  • Hotel gelegen in een aardig klein stadje.
  • Luchthaven en Frankfurt zijn wat ver van het hotel. De shuttle naar de luchthaven is niet gratis.

4

Michele

Zakenreiziger
11 april 2025

“Had een zeer goed verblijf kunnen zijn, maar is mislukt.”
  • Schone en ruime kamer, heerlijk ontbijt met cappuccino, goede locatie voor werk.
  • Twee zaken hebben ervoor gezorgd dat dit verblijf niet aangenaam was: De eerste nacht kreeg ik een kamer direct naast de lift, die tot ongeveer 2/3 uur 's ochtends druk was. De kussens zijn vreselijk en toen ik vroeg of er stevige alternatieven beschikbaar waren, werd mij verteld dat ze slechts één type kussen hebben. Hierdoor heb ik slechts een paar uur per nacht kunnen slapen. Ik heb nu het hotel naast de deur geboekt, dat blijkbaar een keuze heeft in zachte/stevige kussens. Als dit probleem opgelost kan worden, zou ik overwegen om terug te keren naar NH West.

10

Sebastian

Zakenreiziger
9 april 2025

“Goed hotel. Zeker een bezoek waard.”
  • Het bed is zeer comfortabel. Echt een fijn ontbijt, bar en receptie.
  • Oude gebruikte afwerkingen en meubels. De bevlekte stoel zag er niet mooi uit.

9

Shanmugampillai

Alleenreiziger
6 april 2025

“Uitstekend”
  • Het was schoon, het personeel was vriendelijk en het gebruik van het zwembad was geweldig.
  • Dat ik niet buiten kon dineren.

8

Kathryn

Jong stel
24 maart 2025

“Het voldeed aan de verwachting voor één nacht.”
  • Het ontbijt was erg goed.
  • Locatie, verder van de luchthaven verwijderd dan verwacht.

6

Antony

Zakenreiziger
21 maart 2025

“Aangenaam”
  • Het ontbijt zelf was in orde, maar 24 euro voor het ontbijt voor 1 persoon, dat was echt schokkend.
  • De prijs van het ontbijt. Restaurant was om 19.30 uur gesloten.

10

Andreia

Zakenreiziger
18 maart 2025

“Praktisch en comfortabel vervoer van en naar luchthaven Frankfurt.”
  • De receptie was uiterst vriendelijk, efficiënt en aangenaam. Om de een of andere reden had ik een gratis kamerupgrade en verbleef ik in een geweldige kamer, die was zo gezellig! Het vervoer van en naar de luchthaven verliep perfect (het duurt ongeveer 12 minuten met hun bus). De informatie voorafgaand aan de aankomst was gedetailleerd en nuttig; ik kon al een dag voor aankomst inchecken, waardoor het inchecken in het hotel slechts 2 minuten duurde. Ik ben uiterst tevreden, het was maar één nacht omdat ik een 2-daags evenement op de luchthaven moest bijwonen, dus ik was goed uitgerust om het meeste uit mijn dag te halen. Bedankt!

1

Hass

Alleenreiziger
16 maart 2025

“Ik heb geprobeerd contact op te nemen met het hotel, maar ik heb geen reactie ontvangen.”
  • De medewerker aan de receptie heeft me lastiggevallen, met me geflirt en probeerde me een extra $50 te laten betalen. Ik voelde me extreem ongemakkelijk en heb alleen geen politie gebeld omdat ik een vlucht moest halen.

7

Pascal

Zakenreiziger
6 maart 2025

“redelijk hotel, maar heeft een goede opknapbeurt nodig”
  • locatie
  • het hotel heeft een goede renovatie nodig

8

Mahdi

Jong stel
28 februari 2025

“vriendelijk personeel, goede locatie”
  • Vriendelijk personeel bij de receptie, goede locatie.
  • Er was niet genoeg ontbijt. Ik zal om 8.30 uur naar de ontbijtzaal komen, er ontbreekt veel voedsel.

6

Gb

Zakenreiziger
25 februari 2025

“niet goed, niet slecht”
  • ontbijt en hotelpersoneel
  • De kussens zijn zeer slecht. Ook is er een geur in de gangen.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.