8.0
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

the niu Sparrow

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het niu Sparrow in Regensburg is een hotel dat moderne comfort en gebruiksgemak combineert voor een aangenaam verblijf. Het biedt gasten een scala aan faciliteiten, waaronder allergievrije kamers, gratis WiFi en een stijlvolle bar, waardoor het tegemoetkomt aan uiteenlopende behoeften van bezoekers. Het hotel handhaaft strikte schoonmaaknormen en fysieke afstandsregels, en biedt een verscheidenheid aan diensten, zoals een 24-uursreceptie, rookvrije kamers, en gezinsvriendelijke voorzieningen. Het pand is tevens huisdiervriendelijk en voorziet in speciale dieetmenu's op verzoek.

De kamers van het niu Sparrow zijn ontworpen voor ultieme ontspanning en bevatten een eigen badkamer, airconditioning, flatscreen-tv en comfortabele bedden, met sommige kamers uitgerust met een aparte zithoek voor extra comfort. De beschikbare kamertypes variëren van de standaard tweepersoonskamer tot de ruimere deluxe tweepersoonskamer met zitgelegenheid en geluidsdichte muren. Extra's zoals een kluis, een vloerbedekking en verwarming maken de kameruitrusting compleet. Het hotel biedt daarnaast ook privéparkeergelegenheid tegen een meerprijs.

De locatie van het niu Sparrow is ideaal voor gasten die het beste van Regensburg willen verkennen, met belangrijke bezienswaardigheden zoals het Thurn und Taxis Paleis en de Kathedraal van Regensburg op korte afstand. Het hotel is strategisch gelegen voor gemak, biedt uitstekende toegang tot het stadscentrum, en verzekert gasten van een hoogstaande service met meertalig personeel dat 24/7 beschikbaar is. Dit alles maakt het niu Sparrow tot een geschikte keuze voor zowel zakenreizigers als toeristen die op zoek zijn naar comfort en gemak in het hart van Regensburg.



Faciliteiten in the niu Sparrow

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

8.0

Beoordeeld door: 7858 gasten.

3

Viktorlazlow

Jong stel
28 juni 2025

“Slecht”
  • Het schoonmaakpersoneel en het personeel waar u gewoonlijk contact mee heeft, hebben echt geweldig werk geleverd. Ze waren vriendelijk en behulpzaam en hebben uitstekend werk verricht om alles schoon te houden.
  • Het leek een probleem met de training van het personeel te zijn. Bij het in- en uitchecken waren er zeer lange wachttijden. Het proces verliep zeer, zeer traag. Aangezien deze medewerkers ook de bar/café bemanden, duurde het aanzienlijk langer om 's ochtends een kopje koffie te krijgen. Ze waren soms vrij brusque, niet alleen in de gebruikelijke Duitse zin. Ik zag meerdere klanten vragen om heet water en kregen te horen: "Kom later terug." zonder een enkel "sorry, we zijn heel druk." Dit brengt me bij punt 2. Er zijn geen waterkokers in de kamer. Elke keer dat je een thee of koffie wilt, moet je wachten bij de receptie en ik heb wel tot een half uur gewacht totdat het rustig genoeg was om een kop heet water te krijgen. Zet gewoon een waterkoker in de kamer! Het ontbijt was acceptabel, maar niet uitzonderlijk. 15 euro lijkt wat hoog, vooral aangezien ze constant dingen op waren. 15 euro is te veel voor een ontbijt waar ze geen eieren, worstjes en zelfs een tijdlang geen koffie hadden. Ze hebben ook een vreemd systeem waarbij je een gratis drankje krijgt als je de schoonmaakdienst afslaat. Ten slotte, en het belangrijkste, PARKEREN. De parkeersituatie is verwarrend. Er zijn lang niet genoeg parkeerplaatsen voor het hotel in de garage en als je na 14 uur arriveert, zul je constateren dat de garage vol is. Dan moet je naar de receptie gaan... in de rij wachten... en betalen en je papierwerk ophalen. Vervolgens weer naar de auto om je bonnetje op het dashboard te leggen. Geen in- en uitrijden, zoals een van de gasten ontdekte na te hebben betaald en terug te komen om te constateren dat de garage vol was. De garage heeft een mechanisch systeem om auto’s te verplaatsen, zodat er drie extra plekken kunnen worden gecreëerd. Maar als dat niet werkt, dan sta je ingesloten. Als de garage vol is, moet je ongeveer 2 km verderop parkeren en terug naar het hotel lopen of de bus nemen. Voor 10 euro per nacht is dit allemaal wat veel voor een inadequate parkeersituatie. Als je met de trein naar Regensburg reist, zullen de parkeerproblemen van de Sparrow je niet beïnvloeden.

5

Alan

Jong stel
26 juni 2025

“Zal niet terugkeren.”
  • Comfortabel bed.
  • Minimale dienstverlening. Tijdens mijn verblijf heb ik slechts één personeelslid gezien, van inchecken tot uitchecken. Ik werd geïnformeerd dat ik om gezondheids- en veiligheidsredenen geen wijnglas naar mijn kamer mocht meenemen (ik ben 67 jaar oud en heb tot nu toe geen problemen gehad met servies). De wereld is gek geworden. Zeer teleurstellende ervaring met dit hotel, helaas.

4

Ian

Gezin met kinderen
24 juni 2025

“Teleurstellend”
  • niet genoeg parkeerplaatsen ramp voor het ontbijt

6

Kerry

Gezin met kinderen
11 juni 2025

“Gemiddelde verblijfsduur in het hotel, betere waarde voor uw geld bij andere accommodaties.”
  • Mooi modern nieuw gebouw.
  • Basis kamer zonder thee- of koffiefaciliteiten. De airconditioning deed het niet. Toen we aankwamen, konden we niet inchecken omdat hun systemen uitgevallen waren, dus moesten we een uur in de lobby wachten. Je kon drankjes kopen in de lobby, maar het was druk met iedereen die in afwachting was om naar hun kamers te gaan.

9

Karoliina

Jong stel
9 juni 2025

“Uitstekend”
  • De kamer was erg schoon en gezellig. Chromecast op de televisie was een groot pluspunt. De prijs-kwaliteitverhouding was uitstekend. Op loopafstand van de oude stad.

6

Viacheslav

Jong stel
4 juni 2025

“Aangenaam”
  • Prachtige en rustige kamer.
  • Communicatie. Ik had een probleem met de betaling, maar niemand reageert in de chat, en als je naar het hotel belt, kan niemand je in het Engels te woord staan. Verder heb je problemen met parkeren...

9

Jesper

Jong stel
31 mei 2025

“Uitstekend”
  • Fris en schoon hotel. Goede voorzieningen.
  • De parkeerplaats was te klein. We arriveerden in de avond en de parkeerplaats was vol. We moesten parkeren op de dichtstbijzijnde parkeerplaats, die 300 meter van het hotel lag. Dit was niet handig vanwege onze bagage.

9

M.s

Jong stel
31 mei 2025

“Uitstekend”
  • Gratis parkeren, vriendelijke mensen bij de receptie en tegenover een grote supermarkt.

4

Alin

Gezin met kinderen
29 mei 2025

“Teleurgesteld”
  • Voldoende ontbijt
  • Er zijn niet genoeg parkeerplaatsen. Het personeel was onbeleefd en stuurde me om een openbare parkeerplaats te zoeken op meer dan 500 meter van het hotel.

8

Matteo

Vriendengroep
24 mei 2025

“Zeer goed”
  • Beide kamers waren mooi en schoon. Er was echter een klein probleem, want één kamer was niet klaar toen we aankwamen (rond 17:45). De receptioniste was echter zeer vriendelijk en effectief, en nodigde ons uit voor een biertje aan de bar terwijl de housekeeping de kamer (snel en goed) voorbereidde. Haar beleefdheid en effectiviteit werden zeer gewaardeerd (het spijt me dat ik de naam niet heb genoteerd). Al met al een prettig verblijf, een mooie accommodatie op slechts enkele minuten lopen van het stadscentrum.

9

Nicole

Jong stel
14 mei 2025

“Uitstekend”
  • Alles! Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Fantastisch ontbijt. Zeer nieuw met balkon. Korte wandeling naar het stadscentrum.

8

Stefan

Jong stel
7 mei 2025

“Zeer goed”
  • Ontbijt
  • Centrale verwarming

9

Sami

Alleenreiziger
29 april 2025

“Ik kijk ernaar uit om daar weer te zijn!”
  • Alles voelt welkom, ik heb echt van het personeel genoten en ik hoop ze volgend jaar weer te zien. Het zou prettiger zijn om een bureau in elke kamer te hebben, maar dat is slechts een detail. Bedankt, jullie!!! ~ Sami vanuit het Verenigd Koninkrijk
  • Niets, het is erg mooi! Ik kan niets zeggen over de schoonmaak, omdat ik hier tijdens mijn verblijf nooit om heeft gevraagd.

10

Shivvy8

Alleenreiziger
27 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Ik hield van alles tijdens mijn verblijf. De kamer was comfortabel en schoon, het ontbijt was fantastisch, en het personeel was geweldig. :)
  • Er was niets om niet leuk te vinden aan mijn verblijf.

7

Eli

Zakenreiziger
26 april 2025

“Goed voor één nacht, niets bijzonders.”
  • Alles was erg schoon!
  • Het ontbijt was zeer karig. Slechts een paar kleine croissants, wat kaas en koffie en sap. Niet de kosten waard.

10

Maxim

Alleenreiziger
24 april 2025

“Het is een geweldige, nieuw gebouwde plek om te verblijven.”
  • Zeer schone en goed ontworpen kamer. Geweldige lobby met warme pizza's en drankjes, zelfs om middernacht beschikbaar. Alles is nieuw en glanzend.
  • Niets.

9

John

Alleenreiziger
19 april 2025

“Uitstekend hotel, zeer aanbevolen.”
  • Uitstekend gebouw, faciliteiten en personeel.
  • Het ontbijt was niet inbegrepen, terwijl ik dacht dat dit wel het geval was. Het betalen voor het ontbijt was €14,50, wat te duur was.

10

Stan

Jong stel
17 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Gemakkelijke locatie, schone en rustige kamer en badkamer, comfortabele bedden. Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
  • Zeer beperkte parkeerruimte. Voor ons was dit echter niet zo'n probleem, aangezien we zowel betaalde als gratis parkeermogelijkheden zeer dichtbij konden vinden.

9

Adrian

Jong stel
17 april 2025

“Uitstekend”
  • Kamers zijn zeer schoon en comfortabel, goede locatie.
  • Onvoldoende parkeerplaatsen

10

Alexandra

Alleenreiziger
13 april 2025

“Slechts voor één nacht daar geweest, maar ik zou hier zeker opnieuw verblijven!”
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding. Wifi is goed. Schone voorzieningen. Ruime kamer.
  • Vond het allemaal leuk!

8

Fabrizio

Gezin met kinderen
9 april 2025

“Mooi hotel, maar de gemeenschappelijke ruimtes (ontbijt, parkeergelegenheid) zijn aan de kleine kant.”
  • Mooi en nieuw hotel met comfortabele bedden.
  • Parkeerplaatsen zijn helemaal niet voldoende voor het aantal gasten in het hotel. Het ontbijtgedeelte is te klein voor het aantal gasten. Langdurig en verwarrend incheckproces.

7

Oh

Jong stel
4 april 2025

“Goed”
  • was goed.
  • Geen parkeergebied, niet goed.

10

Hale

Gezin met kinderen
31 maart 2025

“alles goed, maar denk aan je ontbijtprijs en -opties.”
  • zeer schoon en gezinsvriendelijk hotel het personeel was vriendelijk en behulpzaam dicht bij een winkelcentrum en enkele restaurants
  • De prijs voor het ontbijt is veel te hoog, 17,50 Euro. Of u verlaagt de prijs, of u zou meer opties moeten aanbieden.

10

Joanna

Jong stel
31 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Rustig, schoon hotel. Het terras was een extra pluspunt.
  • Ik realiseerde me niet hoe ver het van het centrum en het station was.

8

Kenny

Groepsreizigers
13 maart 2025

“Zeer goed”
  • Moderne technische apparatuur in de kamers. Ik vond het een goed idee om de schoonmaak van de kamer over te slaan en een gratis klein drankje te ontvangen.
  • Uitchecken: Geen personeel beschikbaar en geen box om de sleutels veilig in te leggen.

10

Kamila

Groepsreizigers
13 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het hotel is zeer helder, de kamers zijn groot genoeg en de bedden zijn comfortabel. Een groot pluspunt is de 24-uurs receptie, waardoor je zelfs 's nachts kunt inchecken. En hoewel het hotel dicht bij de spoorlijn ligt, hoor je geen geluid wanneer het raam gesloten is. Ik waardeerde ook de gratis drankvoucher die je ontvangt wanneer je een tag aan je handvat bevestigt dat je tijdens je verblijf niet wilt dat je kamer schoongemaakt wordt. Ik vind het een mooie manier om mensen te belonen die geen schoonmaakproducten willen verspillen aan dagelijkse schoonmaak.

9

Paula-mirela

Zakenreiziger
11 maart 2025

“Schoon en opgeruimd”
  • Fijne plek om een nacht te verblijven.
  • Ik heb voor het parkeren betaald en ik moest op de gehandicaptenparkeerplaats staan, omdat de parkeerplaatsen vol waren.

7

Davies

Alleenreiziger
3 maart 2025

“Goed”
  • Het ontbijt was niet voldoende voor het aantal gasten.

9

Diana

Jong stel
27 februari 2025

“Teleurgesteld over het personeel.”
  • Was zeer schoon en comfortabel.
  • Het personeel sprak geen Engels en de receptionist kon niets uitleggen over het inchecken. In de kamer vonden we handdoeken alleen voor één persoon, terwijl we voor twee personen hadden geboekt. Zeer teleurstellend.

6

Eric

Jong stel
26 februari 2025

“Aangenaam”
  • Het ontbijt was goed. De mensen bij de receptie waren niet erg vriendelijk. De kamer was erg klein. Niu. Sparrow denkt om de omgeving te beschermen.
  • Zie bovengenoemd.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je the niu Sparrow zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van the niu Sparrow via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor the niu Sparrow. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in the niu Sparrow.
Bij Hotels.nl kun je the niu Sparrow reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in the niu Sparrow, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

the niu Sparrow ligt 1,4 km van het centrum van Regensburg.

the niu Sparrow heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

the niu Sparrow staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

the niu Sparrow heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.