7.3
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Best Western Plus Grand Winston

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Best Western Plus Grand Winston is een gerenommeerd hotel in Rijswijk, Nederland, bestaande uit innovatieve interieurontwerpen en luxueuze voorzieningen. De locatie staat bekend om zijn moderne en comfortabele ambiance, waardoor het een voorkeur is voor gasten die op zoek zijn naar een eersteklas verblijfservaring. Het hotel beschikt over 24-uurs receptie, fitnesscentrum en diverse faciliteiten die voldoen aan de behoeften van zowel recreatieve als zakelijke reizigers. Gasten kunnen profiteren van gratis WiFi, een eigen parkeerplaats tegen betaling, en faciliteiten die toegankelijk zijn voor personen met een handicap.

Het hotel biedt culinaire hoogstandjes in The Grand Canteen, het eigen restaurant met een internationaal georiënteerd menu dat steaks en salades serveert. Deze eetgelegenheid draagt bij aan de stijlvolle atmosfeer van het hotel en maakt het verblijf van gasten extra bijzonder. Voor zakelijke evenementen beschikt het hotel over moderne vergader- en banketfaciliteiten, wat het geschikt maakt voor zowel persoonlijke als zakelijke bijeenkomsten. Dankzij een betrouwbare internetverbinding is de locatie ook geschikt voor zakelijke gasten die op zoek zijn naar een productieve en comfortabele verblijfservaring.

Gelegen aan de rand van Den Haag, biedt het hotel makkelijke toegang tot belangrijke bezienswaardigheden zoals Madurodam en het Vermeer Museum. De nabijheid van openbaar vervoer en de Rijswijk NS treinstation maakt het Best Western Plus Grand Winston zeer toegankelijk voor reizigers. Gasten hebben de mogelijkheid om eenvoudig de stad en de omliggende attracties te verkennen. Het hotel hanteert strikte veiligheids- en hygiënemaatregelen en biedt tal van diensten zoals roomservice, dagelijkse schoonmaak en de beschikbaarheid van sanitair gepoetst en desinfecteerd volgens de richtlijnen van de lokale autoriteiten.



Faciliteiten in Best Western Plus Grand Winston

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Autoverhuur
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kitchenette
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Magnetron
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Strijkijzer
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • House Park Place 226m
  • P1 467m
  • P7 604m
  • Parkeergarage Hoge Veld 2.6 km
  • Kiss & Ride Drievliet 2.6 km
  • Parijsplein 2.7 km
  • MegaStores Den Haag 3 km
  • MegaStores Den Haag 3.1 km
Restaurant
  • De Halve Maan 81m
  • The Foodlovers (Permanent Gesloten) 152m
  • Moshi-Moshi 201m
  • Shabu To Go 498m
  • La Fontaine 532m
  • Made in Italy 533m
  • Golden House 588m
  • Kwalitaria 612m
Museum
  • Bescherming Bevolking 1.7 km
  • Tabaks Historisch Museum Delft 3.4 km
  • Gereedschap Museum Mensert 3.5 km
  • Vermeer Centrum 3.8 km
  • Huygensmuseum Hofwijck 4 km
  • Museum Paul Tétar Van Elven 4 km
  • Museum van Kleef 4 km
  • Humanity House 4.2 km
Toeristische attractie
  • Formule X 2.5 km
  • Jungle River 2.6 km
  • Monorail 2.6 km
  • Stoomgroep West Zuiderpark 2.9 km
  • Koninklijke Nederlandsche Gist- en Spiritusfabriek 3 km
  • MOOOF 3.8 km
  • Binnenstad 3.8 km
  • Ulička lásky 4 km
Treinstation
  • Rijswijk 149m
  • Den Haag Moerwijk 2.1 km
  • Den Haag HS 3.5 km
  • Voorburg 4 km
  • Delft 4.1 km
  • Grote Markt 4.3 km
  • Spui 4.4 km
  • Beatrixkwartier 4.7 km

7.3

Beoordeeld door: 1965 gasten.

4

Ali

Zakenreiziger
5 juni 2025

“Teleurstellend”
  • De locatie was uitstekend, dichtbij het busstation, treinstation, restaurants en bars.
  • Behalve één meisje bij de receptie was de meeste crew onvriendelijk. Hoewel een strijkijzer werd vermeld in de kamerfaciliteiten, heb ik gedurende mijn 15-daags verblijf geen strijkijzer ontvangen. Hierdoor moest ik naar mijn zakelijke vergaderingen gaan met gekreukte overhemden en broeken.

10

Robert

Jong stel
1 juni 2025

“Zeer aangenaam.”
  • Alles was zoals verwacht: hotel, kamer, avondmaaltijd; ontbijt hebben we niet gehad.
  • Het was een beetje moeilijk om het parkeerterrein te vinden; ik moest op het fietspad parkeren en bij de receptie vragen.

9

K_1985

Alleenreiziger
25 mei 2025

“Solo haven betekent "alleen haven".”
  • Ik vond het prettig hoe gemakkelijk het was om op mijn bestemming te komen. Met een bus- en treinstation was het perfect voor mijn behoeften. Het personeel bij de receptie was vriendelijk, zeer gastvrij en altijd benaderbaar. Ik ontmoette ook twee vriendelijke huishoudsters die me mijn ochtendkoffie en melk gaven, wat me gelukkig maakte. Het uitzicht vanuit mijn kamer.
  • De ingang van het pand bevond zich aan de achterzijde, wat me in de war bracht. Het bord voor de sportschool was onduidelijk, waardoor ik in de zakelijke suites terechtkwam. De deur van de kamer had kieren, waardoor je mensen buiten de kamer kon horen. In de natte ruimte was het glas niet voldoende, waardoor de vloer behoorlijk nat werd en de douchekop eraf viel, wat het moeilijker maakte om te bedienen. Het idee van vakmannen in laarzen of schoenen in de badkamer verontrustte me meer dan het feit dat de douchekop niet goed bevestigd was. Ik had graag een steviger kussen gehad, aangezien ze voor mij te zacht waren.

8

Daria

Alleenreiziger
20 mei 2025

“Mooi hotel op een handige locatie dicht bij Den Haag.”
  • De locatie is zeer gunstig.
  • Ik had pech met een lekkende ontbijtkop en het lijkt erop dat de ontbijtzaal in renovatie was, waardoor het niet erg uitnodigend was.

8

Catalin

Zakenreiziger
20 mei 2025

“Leuk”
  • Alles was goed genoeg. Bedankt.
  • Rookruimte

6

Stephan

Zakenreiziger
16 mei 2025

“was oké”
  • locatie
  • ontbijt, had graag meer tafels/ruimte gewild, meer keuze betere WIFI-kwaliteit

7

Maria

Gezin met kinderen
13 mei 2025

“Goed”
  • De kamers waren mooi.
  • geen

5

Gerben

Zakenreiziger
9 mei 2025

“algemene indruk”
  • Het is schoon en heeft een goede locatie.
  • De ruimte is echt verouderd en heeft een update nodig. Het dekbed was vreselijk en echt heel oud. Het werd echter meteen vervangen toen ik erom vroeg.

8

Tommaso

Vriendengroep
5 mei 2025

“aanbevolen”
  • vriendelijk personeel.
  • De badkamer bestaat uitsluitend uit glazen wanden met een open bovenkant. Dit maakt het erg ongemakkelijk om te gebruiken wanneer er iemand anders in de kamer aanwezig is.

10

Magdalena

Zakenreiziger
3 mei 2025

“Ik zal het hotel aanraden aan mijn vrienden wanneer zij in Den Haag zijn.”
  • Alles was perfect.

6

Tony

Zakenreiziger
25 april 2025

“Over het geheel genomen goed.”
  • Geen elektriciteit toen ik in de kamer aankwam, ik moest wachten tot het personeel de zekering opnieuw instelde.

9

Debz

Zakenreiziger
24 april 2025

“Perfect”
  • De hele ervaring, van de integriteit van de kamer tot het avondmaal. Geweldig behulpzaam personeel en uitstekend eten.

2

Williams

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Zeer slecht”
  • Het eetgedeelte is prachtig. Sommige medewerkers waren erg vriendelijk. De locatie was perfect voor mij.
  • De leugens! De airconditioning werkte niet en in plaats van eerlijk hierover te zijn, kreeg ik steeds vage antwoorden. Mijn verblijf was voor 11 dagen en ik wilde niet zonder airconditioning zitten midden in een hittegolf. Echter, Everon en Saraya (niet zeker van de spelling) deden hun best om de gasten te helpen.

5

Kamil

Zakenreiziger
22 april 2025

“Gemiddeld”
  • De kamer was prima, maar in een ander gebouw achter het hoofdgebouw. Om naar het tweede gebouw te gaan, moet je twee liften nemen: één om naar de eerste verdieping te gaan en de tweede om toegang te krijgen tot het gebouw op de andere verdiepingen. Het ontbijt was geweldig.
  • Onbehulpzaam en onvriendelijk personeel bij de receptie. Slechte internetverbindingen. Geen telefoon op de kamers voor het aanvragen van enige hulp. Niet volledig stille kamers.

10

Parameswaran

Gezin met kinderen
21 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekende locatie. Netjes en schone kamers. Goede prijs-kwaliteitverhouding voor een verblijf. Gemakkelijke en comfortabele plek om rond te dwalen in Delft, Rotterdam en Den Haag.

9

Jesus

Jong stel
18 april 2025

“Uitstekend hotel”
  • Alles was zeer goed. De kamer was super schoon, er was geen geluid en het bed was zeer comfortabel.

10

Angela

Alleenreiziger
15 april 2025

“Uitstekende kamer en personeel. Dichtbij trein- en busverbindingen.”
  • Ruime en zeer goed uitgeruste moderne kamer. Gemakkelijk te vinden en dicht bij het treinstation en busroutes. Comfortabel matras en een goede douche. Het personeel was uitstekend en vriendelijk.
  • Niets - het was allemaal goed. Neutrale opmerking - ik had niet verwacht een hond te horen blaffen, maar later merkte ik op dat het hotel huisdieren in alle kamers accepteert.

8

Achmans

Jong stel
15 april 2025

“Zeer goed”
  • - Moderne kamers - Goede faciliteiten
  • Een beetje een doolhof om binnen te komen en de juiste lift te vinden. Maar over het algemeen prima.

8

Margaretha

Alleenreiziger
11 april 2025

“Handige locatie”
  • Locatie
  • De badkamer had 's nachts een slechte geur vanuit de afvoer. Mijn kluis werkte niet en werd tijdens mijn verblijf niet gerepareerd.

7

Jasper

Alleenreiziger
9 april 2025

“Gemakkelijke verblijf dicht bij het werk.”
  • Fijne en ruime kamer met stopcontacten dichtbij het bed; schone badkamer en mooie voorzieningen. Personeel was zeer vriendelijk en kon me in een gewenste kamer plaatsen.
  • De gym was niet beschikbaar toen ik daar was, wat een beetje teleurstellend was.

5

Susan

Jong stel
5 april 2025

“Aanvaardbaar”
  • De dame aan de receptie was zeer behulpzaam en werkte ook achter de bar. Ze was vriendelijk en attent.
  • Kamer was niet goed schoongemaakt.

8

Enda

Zakenreiziger
4 april 2025

“Geweldige waarde in vergelijking met andere hotels.”
  • Tramhalte bevindt zich direct buiten.
  • Het managementpersoneel was uitstekend, sommige andere medewerkers waren iets tegenstrijdig, maar over het algemeen nog steeds aangenaam.

5

Coadis

Gezin met kinderen
29 maart 2025

“Aanvaardbaar”
  • Ik kon niet zeggen wat ik leuk vond...maar ik kon wel zeggen hoeveel ik niet leuk vond!
  • Laat me het zo verwoorden... 1. Als u frisse lucht wilt hebben, is dit niet mogelijk, omdat het raam geblokkeerd is. 2. Tijdens het ontbijt op de eerste dag was er een mannelijke restaurantmanager... die uiterst arrogant en nerveus was. Hij werkte niet mee en hield geen rekening met mijn klachten dat ik niet had wat ik wilde bij het ontbijt dat ze serveerden... en ik moest vertrekken. Hij schreeuwde in een strenge toon dat ik kon vertrekken en dat het hem niets kon schelen of ik haast had om te vertrekken... Dus????? Is dit de houding van de medewerkers in een 4-sterrenhotel???? Het spijt me... maar ik denk niet dat een hotel zo werkt! Ik had geen tijd... maar ik moest u wel melden bij de autoriteiten. Dit is niet mogelijk!!!!! 3. Een onbeschrijfelijke rommel achter het hotel... op de parkeerplaats. Die vuilniscontainer was vol en de hele parkeerplaats lag vol met voedselresten!!!! Met spijt... maar u verdient niet eens... een ster! Dit hotel, door de houding... van sommige medewerkers... en samenwerking met de rest... is niets!!!!! Ik kom zeker niet terug!

6

Gerhard

Jong stel
25 maart 2025

“fatsoenlijk”
  • locatie, vriendelijk personeel
  • Kon de fitnessruimte niet gebruiken omdat ze tegen de QR-code waren.

7

Cindie

Jong stel
19 maart 2025

“De kamers waren goed en de locatie was direct naast de trein- en bushaltes. Het was dus een goede prijs-kwaliteitverhouding voor dagtochten.”
  • De kamer was schoon en comfortabel.
  • Het pand leek gesloten te zijn, alsof het nooit volledig opnieuw geopend is na Covid.

4

Parsa

Jong stel
13 maart 2025

“Teleurstellend”
  • Niets

10

Can

Jong stel
12 maart 2025

“Zeer vriendelijk personeel, volledig huisdiervriendelijk.”
  • Alles aan ons verblijf was uitstekend en het personeel was ongelooflijk vriendelijk. De receptionist (excuses dat ik uw naam niet heb opgevangen!) verwelkomde ons zeer hartelijk en was extreem behulpzaam gedurende ons verblijf. Onze kamer was comfortabel voor zowel ons als onze hond. Voor het ontbijt hebben ze attent een aparte ruimte ingericht waar huisdieren zijn toegestaan, wat we enorm waardeerden.

4

Francesca

Gezin met kinderen
1 maart 2025

“Teleurstellend en overpriced.”
  • Het was schoon.
  • Te duur en er was zelfs geen aparte shampoo en bodywash in de kamer.

8

Vitaly

Jong stel
21 februari 2025

“Comfortabele bedden springen eruit...”
  • Het bed was super comfortabel en het personeel was zeer behulpzaam.
  • Er was geen haardroger in de kamer en er was slechts één handdoek per persoon (ik ben gewend aan twee handdoeken per persoon).

8

Lenka

Gezin met kinderen
19 februari 2025

“Zeer goed”
  • De badkamer (inclusief het toilet) is niet volledig gescheiden van de kamer. Tussen de badkamer en de slaapkamer bevindt zich slechts een gordijn en een glazen deur.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.