7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Fletcher Hotel Rotterdam-Airport

Adres:
Rotterdam Airportplein 68
3045 AP Rotterdam

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Fletcher Hotel Rotterdam-Airport, gelegen direct naast Rotterdam The Hague Airport, biedt de laagste prijsgarantie voor een luxe overnachting in het bruisende hart van Rotterdam. Het hotel beschikt over 126 moderne kamers, waaronder familiekamers, studio's en appartementen, die aan iedere woonwens voldoen. Hoewel er alleen ontbijt wordt aangeboden, is er ook een minimarkt en een à-la-carterestaurant in het nabijgelegen Fletcher Hotel-Restaurant Wings-Rotterdam. De ligging van het hotel maakt het ideaal voor het verkennen van de lange winkelstraten, het nachtleven, de moderne architectuur en de grootste haven van Europa. Ook de steden Delft en Den Haag zijn vanuit het hotel gemakkelijk te bereiken.



Faciliteiten in Fletcher Hotel Rotterdam-Airport

Badkamer
  • Douche
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
Woon gedeelte
  • Koffiezetapparaat
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • 24-uurs receptie
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers

In de omgeving

Parkeergarage
  • Spottersplaats Rotterdam airport 1.9 km
  • AH Online (HSC) 2.3 km
  • voorburgstraat 2.9 km
  • Bouwmaat 2.9 km
  • Spartastraat 3.2 km
  • Parkeergarage Euroscoop 3.3 km
  • P2 Groothandelsgebouw 3.4 km
  • P+R Horvathweg 3.4 km
Restaurant
  • Restaurant De Horizon 254m
  • El Aviv 589m
  • SPAZIO 943m
  • Snackbar Japie 1.2 km
  • New City 1.4 km
  • Ritwan 1.4 km
  • Bistrot-Bar Frère 2.2 km
  • De Lepelaar 2.3 km
Museum
  • Museum Oud Overschie 1.5 km
  • Museum voor de verweesde Stadssculptuur 1.7 km
  • Houweling Telecom Museum 2.7 km
  • Rotterdams Openbaar Vervoer Museum 3.3 km
  • Museum Rotterdam 4.2 km
  • WTC Art Gallery 4.2 km
  • Sonneveldhuis 4.3 km
  • Stedelijk Museum Schiedam 4.4 km
Toeristische attractie
  • Belevenisboerderij Schieveen 2 km
  • Papegaaiduiker 2.2 km
  • Californische zeeleeuw 2.2 km
  • Koningspinguïn 2.2 km
  • Poedoe 2.3 km
  • Galápagos schildpad 2.3 km
  • Darwins nandoe 2.3 km
  • Vicuña 2.3 km
Treinstation
  • Melanchthonweg 2 km
  • Meijersplein / Airport 2 km
  • Blijdorp 2.4 km
  • Rotterdam Noord 3.2 km
  • Rotterdam Centraal 3.4 km
  • Schiedam Centrum 3.4 km
  • Rotterdam Centraal 3.5 km
  • Rodenrijs 3.5 km

7.9

Beoordeeld door: 445 gasten.

10

Hanan

Zakenreiziger
3 juni 2025

“Uitzonderlijk”
  • Vriendelijk, eenvoudig, zeer efficiënt en een eerlijke prijs.
  • Niets

9

Rie

Alleenreiziger
3 juni 2025

“Ik zou daar graag opnieuw verblijven als ik de kans krijg.”
  • De kamer voelde erg schoon aan.
  • Er was geen prullenbak in de kamer, dus ik dacht dat het handig zou zijn als er eentje was.

5

Emmanuel

Zakenreiziger
25 mei 2025

“Aangenaam.”
  • Mooie locatie, goede prijs-kwaliteitverhouding.
  • De gang was bezaaid met gebruikte borden van 's ochtends tot de volgende dag. De faciliteit moet daar aandacht aan besteden.

6

Vivek

Jong stel
21 mei 2025

“Aangenaam”
  • Het bed is comfortabel om in te slapen. De receptionistes zijn vriendelijk en behulpzaam.
  • De zeep/bodywash dispenser is niet goed gevuld of de drukfunctie werkt niet goed, waardoor we het niet konden gebruiken. Daarnaast is de handwasdispenser leeg.

9

Snelling

Gezin met kinderen
18 mei 2025

“Zeer modern hotel met ongelooflijke kamers en faciliteiten.”
  • De kamers waren prachtig en perfect ingericht. Zeer modern en stijlvol. Ik beveel ten zeerste aan om hier te verblijven.

10

Jeroen

Vriendengroep
12 mei 2025

“perfect voor vroege vluchten”
  • locatie, kwaliteit
  • De airco functioneerde niet goed, dus moest ik een raam openen (dichtbij een luchthaven en parkeerplaats), waardoor ik niet veel slaap heb gehad.

10

Pietro

Alleenreiziger
10 mei 2025

“Geweldig verblijf! Zeker terugkomen!”
  • Ik waardeerde de deskundigheid en professionaliteit van het personeel, dat me elk detail uitlegde. De kamer was gezellig en zeer schoon. Duimen omhoog voor de interne parkeergelegenheid, alleen een beetje te duur, ook al heb je onbeperkt toegang tot deze voor 24 uur.
  • De nieuwe structuur is niet voorbereid op ontbijt/lunch/diner service, noch op roomservice. Waarschijnlijk hebben ze geen keuken... hopelijk nog niet. Desondanks wordt het voedsel geleverd in het gebouw tegenover, dat de oudere structuur is, behorend tot dezelfde hotelketen.

9

Marinus

Jong stel
9 mei 2025

“Voldeed volledig aan onze doeleinden.”
  • Zeer dicht bij de luchthaven. Prettige ontbijtfaciliteit aan de overkant van de straat.
  • Er waren vlekken in de gangen buiten het appartement.

7

Egygru

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Goed”
  • Het hotel is goed, maar de locatie is ver van alles.

10

Edward

Zakenreiziger
29 april 2025

“Uitstekend”
  • Alles
  • €25 voor een opladeradapter! Breng uw eigen mee.

4

Santana

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Teleurstellend”
  • De topper van kamer 410 lag naast het raam. Deze verschuift ten opzichte van de basis van de matras, waardoor ik bijna uit bed viel. Er was geen bevestiging van die topper aan de matras.

8

Alireza

Zakenreiziger
24 april 2025

“Over het algemeen is Fletcher Hotel een goed en betaalbaar hotel.”
  • De toegang van Stan tot de werkplek
  • Er waren geen faciliteiten zoals zeep, shampoo, ...

10

Mihaela

Zakenreiziger
23 april 2025

“Ik zal zeker weer terugkomen.”
  • Alles was perfect. Ze hebben een mini-markt in het gebouw, erg handig.

2

Franco

Zakenreiziger
13 april 2025

“slechte ervaring, ze hebben me twee keer aangesproken!”
  • Er zijn goede dingen aan dit hotel, maar de slechte zijn veel ernstiger.
  • Personeel is erg nutteloos, ze hebben mijn reservering als geannuleerd gemarkeerd direct nadat ik de volgende ochtend het hotel verliet en na betaling met mijn kaart. Hierdoor ben ik twee keer belast, eenmaal voor de kamer en een tweede keer voor de "no-show", terwijl ik daadwerkelijk op tijd arrived en daar verbleef en een factuur ontving. Hotel Fletcher, ik hoop dat jullie zeer binnenkort voorgoed sluiten, want jullie zijn oplichters. De meeste tv-zenders werkten niet. Ik begrijp nooit waarom hotel-tv's nooit werken. Er was geen haardroger.

10

Erkn55

Vriendengroep
11 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het was een prettig verblijf.

6

Harm

Alleenreiziger
9 april 2025

“Voldoende”
  • Het personeel had mij bij mijn handicap bij aankomst kunnen assisteren.

9

Mohamed

Zakenreiziger
9 april 2025

“Uitstekend”
  • De plaats was zeer schoon en geweldig. Het personeel was ontzettend vriendelijk.
  • De ruimte van de kamer was klein maar acceptabel.

7

Ntdz

Gezin met kinderen
8 april 2025

“Goed”
  • Kreeg een upgrade naar het andere Fletcher Hotel. Absoluut geweldig.

9

Chris

Jong stel
4 april 2025

“Voldeden perfect aan onze behoeften.”
  • fantastische locatie op twee minuten lopen van de luchthaven Rotterdam

3

Christian

Zakenreiziger
31 maart 2025

“nooit meer.”
  • de supermarkt.
  • het lawaai van het afzuigsysteem in de badkamer. Te luid, heb helemaal niet geslapen.

7

Shahd

Alleenreiziger
25 maart 2025

“Goed”
  • Het is alles wat u nodig heeft en er is een station très dichtbij.
  • Ik vond de locatie niet prettig en het is erg prijzig. Hoewel er zeer nabij transportmogelijkheden zijn, is het alleen geschikt als u van de luchthaven wilt reizen en dicht bij de luchthaven wilt zijn.

8

Yuri

Jong stel
25 maart 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige keuze als u vroeg vertrekt of laat aankomt, omdat het hotel erg dicht bij de luchthaven ligt - slechts 5 minuten lopen. De bushalte voor stadsbussen bevindt zich ook direct in de buurt. Op de begane grond van het hotel bevindt zich een 24/7 mini-winkel met snacks, dranken, shampoo, enzovoort, wat zeer handig is voor reizigers. De kamer was mooi, schoon en stil, met een grote tv, een waterkoker en een keuze aan thee/instantkoffie.
  • Helaas was er geen föhn in onze kamer.

9

Paula

Zakenreiziger
20 maart 2025

“Uitstekend”
  • Het ontbijt was in orde, alles was schoon en mooi.
  • Op sommige ochtenden waren bijvoorbeeld alle vruchten al op voordat wij bij het ontbijt kwamen, en wij waren er om 07.00 uur. Dit zou iets zijn om aan te werken.

9

Gopal

Alleenreiziger
14 maart 2025

“GOED!”
  • IK HEB GEEN HOTELONTBIJT GEHAD.
  • ZOU EEN GESCHIKT ANTWOORD HEBBEN GEGEVEN ALS IK HET HOTELONTBIJT HAD GEHAD.

2

Naomi

Jong stel
8 maart 2025

“Zeer slecht”
  • Het was vrij schoon.
  • De elektriciteit werkte niet in de kamer toen we om 18:00 incheckten; pas om 22:00 werden we naar een andere kamer verplaatst. Daarbovenop was het bed erg oncomfortabel; het bestond uit twee eenpersoonsbedden die bij elkaar geschoven waren, met twee zeer kleine lakens. We hebben totaal niet goed geslapen. In de ochtend moesten we de hotel verlaten en de straat oversteken naar een ander gebouw voor het ontbijtbuffet. Toen we om een strijkijzer vroegen, vertelden ze ons dat we onze kleren weer de straat over moesten brengen naar de strijkkamer op een hogere verdieping. Zeer onhandig. We hebben eerder minder betaald voor betere kamers in andere hotels.

6

Fran

Alleenreiziger
28 februari 2025

“Gemakkelijke ligging?”
  • Het hotel ligt op 1 minuut loopafstand van de luchthaven en heeft een 24/7 mini-markt in de lobby. De kamer was mooi, schoon en eenvoudig. Het receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam.
  • Er hing een bordje in mijn kamer dat leek te verbieden om voedselbezorgingen te bestellen, wat zeer teleurstellend was, gezien het hotel zich in een vrij afgelegen gebied bevindt met slechts één busdienst om de half uur. Later sprak ik met de receptie en zij zeiden dat we voedsel konden bestellen, we moesten het echter wel zelf ophalen bij de lobby op de benedenverdieping. Het water van de douche overstroomt altijd naar de badkamervloer. De matrassen van de bedden zijn zwak. Ze houden niet op hun plaats, waardoor je ertussen kunt vallen of eraf kunt vallen als je te veel beweegt. Ik werd door de schoonmaakploeg uit mijn kamer gehaast, ondanks dat ik had betaald voor een late check-out, wat ervoor zorgde dat ik mijn telefoonadapter vergat. Ik nam contact op met de receptie om te proberen mijn adapter terug te krijgen, maar zij leken nooit in staat te zijn om het schoonmaakpersoneel te bereiken. Het lijkt erop dat de communicatie tussen het personeel niet goed is. Ik heb nog steeds geen idee of ze ooit naar mijn adapter hebben gevraagd.

8

Filip

Gezin met kinderen
17 februari 2025

“Zeer goed”
  • Toegang tot de luchthaven, goede voorzieningen
  • De lunch om mee te nemen bood een slechte prijs-kwaliteitverhouding en bevatte niet wat er gezegd werd dat erin zou zitten (geen bananenbrood maar ontbijtkoek bijvoorbeeld, en zeer onappetijtelijke kaasbroodjes).

1

Qishan

Zakenreiziger
15 februari 2025

“Bad”
  • Het personeel bij de receptie biedt een slechte service. Geen glimlach en kan niet goed communiceren in het Engels. In de kamer ontbreekt ook een haardroger.

5

Jessica

Jong stel
2 februari 2025

“Was teleurgesteld.”
  • De locatie en dat je 24/7 voedsel kunt kopen.
  • Het eenpersoonsbed had een slechte matras. We hebben van kamer gewisseld naar een kamer met twee eenpersoonsbedden, maar ook daar waren de matrassen aan elkaar geschoven en dat voelde ook niet goed. Er was geen afvalbak. We wisten niet wat we met ons afval moesten doen. U moet betalen voor een parkeerplaats, maar de parkeerplaatsen zijn erg klein en het ticketsysteem werkt vaak niet.

4

Robert

Alleenreiziger
30 januari 2025

“Zeer teleurstellend, aangezien ze blijkbaar echt niet om de zaken lijken te geven.”
  • Niet veel om van te houden.
  • Het personeel is niet erg vriendelijk. De schoonmaakdienst laat veel te wensen over; een vuile afbeelding werd twee dagen lang buiten een kamer achtergelaten en niet opgeruimd. Dit is gemeld bij de receptiemedewerkers, die zeiden dat ze dit met het management zouden bespreken. Niet verrassend bleef dit bord de volgende 24 uur liggen.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.