6.8
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Het Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim is een modern driesterrenhotel, strategisch gelegen in het hart van Rüsselsheim. Deze accommodatie biedt gratis Wi-Fi en beschikt over heldere, comfortabele kamers, uitgerust met satelliettelevisie, een bureau en elegante badkamers. De gasten kunnen ontspannen in het solarium en genieten van gratis thee en koffie, die 24/7 beschikbaar zijn. Het hotel ligt gunstig voor reizigers die zowel de lokale winkels willen verkennen als snel de luchthaven van Frankfurt willen bereiken, die binnen 20 minuten met de auto bereikbaar is.

Het hotel biedt een scala aan faciliteiten die zijn afgestemd op zowel individuele reizigers als groepen. Er is een 24-uursreceptie, parkeergelegenheid tegen betaling, en voorzieningen zoals een lift, bagageopslag en express check-in/check-out. Voor zakelijke doeleinden zijn er vergader- en banketfaciliteiten beschikbaar, evenals een fax/kopieer-service. Huisdieren zijn toegestaan, al kunnen hier extra kosten aan verbonden zijn. Voor gezinnen zijn er familiekamers en accommodaties beschikbaar die geschikt zijn voor kinderen, met speciale regelingen voor extra bedden en kinderbedjes, die op verzoek verkrijgbaar zijn.

Gasten kunnen kiezen uit verschillende kamertypes, waaronder Comfort Eenpersoonskamers, Comfort Tweepersoonskamers en Driepersoonskamers, die elk een klassieke inrichting combineren met moderne gemakken zoals gratis Wi-Fi en een privébadkamer. Het hotel hanteert strikte rookvrije beleid en biedt ook allergievrije kamers. Met diverse veiligheidsvoorzieningen, zoals cameratoezicht in gemeenschappelijke ruimtes, en een focus op hygiëne en cashloze betalingen, staat het Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim garant voor een betrouwbare en veilige verblijfservaring.



Faciliteiten in Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim

Eten en drinken
  • Lunchpakket
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Haardroger
  • Ligbad
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Keuken
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Diensten algemeen
  • Winkels in het hotel

In de omgeving

6.8

Beoordeeld door: 1236 gasten.

7

Christopher

Alleenreiziger
19 juni 2025

“Betaalbaar, schoon, geweldig ontbijt, maar er is een mogelijkheid van luchthavenlawaai tijdens uw verblijf hier.”
  • Het ontbijt was zeer aangenaam.
  • De locatie ligt onder de vliegroutes van de luchthaven en ik werd om 5 uur 's ochtends wakker door het lawaai van een grote jet.

4

Staal

Zakenreiziger
15 juni 2025

“Teleurstellend”
  • Geen hotelparkeren en de kamer (laag niveau) veel lawaai in de avond. De service tijdens het ontbijt was supervriendelijk en behulpzaam. Al met al is het interieur zeer verouderd (ik bedoel zowel de kamers als de gangen). Ik zal dit hotel niet opnieuw gebruiken.

2

Ala

Zakenreiziger
8 juni 2025

“"Slechte incheckervaring en onvriendelijke receptionist, en geen opvolging van de hotelmanagers!!!"”
  • de locatie is goed
  • Ik wil graag mijn slechte ervaring melden die ik had tijdens het incheckproces in uw hotel. Dit gebeurde op zondag 3 september om 20:30 uur met een dame die het incheckproces verzorgde. Hier is wat er gebeurde: 1. Het probleem was dat de kamer die zij me eerst gaf (kamer 209), een probleem had met de kamertelefoon. Daarom ging ik naar haar toe om haar hierover te informeren. Toen vroeg ze: "Is het noodzakelijk dat de telefoon in uw kamer werkt?!" Toen heb ik geantwoord dat ik het wel nodig had dat deze werkte. Vervolgens heeft ze mijn kamer veranderd naar kamer 311. 2. Kamer 311 had een probleem met de televisie. Toen heb ik haar gebeld en gevraagd om een technicus om het te repareren, maar ze zei dat er niemand was die me kon helpen. Ze stelde geen enkele oplossing voor! Ik vroeg haar of ik, als ik een nabijgelegen hotel zou vinden om te verhuizen, mijn betaalde bedrag terug zou krijgen, maar ze zei dat ik een ander hotel kon vinden, maar dat er geen terugbetaling zou plaatsvinden! Ze leek zich zelfs niet te bekommeren om het feit dat ik misschien het hotel zou verlaten! 3. Toen zei ik tegen haar dat als ze geen oplossing voorstelde, ik de volgende dag een klacht zou indienen. Toen zei ze dat ze naar mijn kamer zou komen om een oplossing te vinden. Uiteindelijk gaf ze me een andere kamer (313) waarin zowel de televisie als de telefoon werkten. 4. Mijn klacht betreft voornamelijk het ongemak dat ze mij heeft bezorgd! Ze heeft nooit excuses aangeboden voor hetgeen er is gebeurd en ze was totaal onvriendelijk! 5. Graag zou ik willen verzoeken dat zij training ontvangt over hoe ze vriendelijk en hartelijk moet zijn naar klanten. Ik vond haar een zeer arrogante persoon die niet welkom lijkt en niet glimlacht naar klanten en totaal niet vriendelijk is. Ze doet niet de moeite om extra stappen te ondernemen om problemen zoals het mijne op te lossen. 6. Als gevolg van deze slechte service heb ik het hotel veranderd naar een nabijgelegen hotel en ik verblijf nu in Duitsland tot 9 september. U heeft mij als klant voor deze periode verloren. 7. Andere punten: De sauna in uw hotel werkt niet. Er is slechts één kussen op de kamer, dat zeer dun en oncomfortabel is. Waarom zijn er niet meer kussens beschikbaar? Hetzelfde geldt voor het beddengoed; het is klein!

9

Léa

Vriendengroep
4 juni 2025

“Uitstekend”
  • Grote kamer met veel voorzieningen en een zeer gunstige locatie.

7

Juan

Zakenreiziger
27 mei 2025

“Rustig en praktisch voor één nacht.”
  • De behandeling van het personeel en de locatie van het hotel zijn onberispelijk.
  • Het onderhoud van de verlichting in de kamer. De gordijnen bedekken niet het gehele vensteroppervlak; een bredere gordijn of een dubbele gordijn is noodzakelijk.

5

Georgios

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Voldoende”
  • We hebben een kamer geboekt voor 2 volwassenen en 1 kind. Het hotel heeft een bed voor het kind voorzien.

8

Alex

Zakenreiziger
3 mei 2025

“Meestal zoals het zou moeten zijn.”
  • Het voldeed aan mijn behoeften - ze waren zeer meegaand met mijn aankomsttijd en ik waardeer het dat iedereen in Duitsland opmerkelijk goed Engels lijkt te spreken.
  • De WiFi was niet goed in mijn kamer en de deuren zijn redelijk luid - als u een lichte slaper bent, kunt u hier wat moeite mee hebben.

7

Olmez

Alleenreiziger
16 april 2025

“Goede prijs-kwaliteitsverhouding en een goede locatie.”
  • Locatie, receptiemedewerkers
  • Schoonmaakdiensten zijn 's ochtends luidruchtig.

6

Rudolf

Gezin met kinderen
15 april 2025

“Mooi en eenvoudig voor een kort verblijf.”
  • Mooi en eenvoudig voor een kort verblijf. De locatie is geweldig, zeer dichtbij het treinstation met een directe trein van 7 minuten naar de luchthaven van Frankfurt. Ook heeft de omgeving veel restaurants en opties.
  • Een beetje verouderd, maar zeer schoon. Het is alleen goed om te verblijven voordat je naar de luchthaven van Frankfurt gaat en voor een budgetvriendelijke prijs.

8

Ionel

Zakenreiziger
10 april 2025

“Zeer goed”
  • Schoon, goed onderhouden
  • Verouderd. Bedden

5

Anna

Gezin met kinderen
7 april 2025

“Aanvaardbaar”
  • Niets bijzonders - we moesten ergens verblijven op onze route van Nederland naar de Italiaanse Alpen. De badkamer was ruim en het ontbijt was in orde.
  • Ik heb een kamer geboekt voor 3 personen - twee volwassenen en een 8-jarig kind. Het bleek echter dat er slechts één tweepersoonsbed in de kamer stond. De receptie stemde ermee in om een extra bed voor onze zoon te plaatsen, maar hiervoor werden extra kosten in rekening gebracht. Ik begrijp niet hoe een hotel een reservering voor drie personen kan accepteren en slechts één bed kan aanbieden. De bedden waren extreem ongemakkelijk - alles deed de volgende ochtend pijn. Een veer stak uit mijn matras, waardoor ik de hele nacht moest buigen om ervoor te zorgen dat ik er niet op lag. En de kussens waren de slechtste die ik ooit heb gezien.

7

Simon

Zakenreiziger
4 april 2025

“Goed”
  • De prijs is ongeëvenaard. Makkelijk te bereiken vanaf de luchthaven.

7

Louise

Vriendengroep
3 april 2025

“Perfect voor wat we nodig hadden voor één nacht.”
  • Ruime kamer.
  • De locatie van buitenaf is verloederd en de kamers zijn verouderd.

2

Ehsan

Gezin met kinderen
19 maart 2025

“Niet zoals verwacht.”
  • Er zijn slechts 7 parkeerplaatsen beschikbaar en het is daar zeer moeilijk te parkeren. Het hotel was niet erg schoon. De koelkast stinkt. Het kan 's nachts erg luidruchtig zijn, je hoort mensen op straat schreeuwen. Erg oude meubels. Er is echt verbetering nodig op bijna alle gebieden.

2

Ionut

Gezin met kinderen
11 maart 2025

“Niet de juiste plek om te verblijven tijdens de zomer of als u moe bent...”
  • Het personeel was in orde... alles andere was niet in orde...
  • Geen parkeerplaats! Geen airco in de kamer! Te veel lawaai van buiten! Het was erg warm gedurende de nacht! Het toilet was vies! enzovoorts!

2

Éva

Zakenreiziger
11 maart 2025

“Zeer slecht”
  • Er was geen airconditioning, het was erg luidruchtig. Ik kreeg twee keer vieze handdoeken.

7

Shuhei

Gezin met kinderen
8 maart 2025

“redelijk prijs.”
  • voldoende ruimte voor mijn gezin
  • Er was geen airconditioner. Er waren alleen twee elektrische ventilatoren.

10

Joebar70

Gezin met kinderen
1 maart 2025

“Uitstekend”
  • Slechts 5 minuten naar het treinstation.
  • Vond de ventilator prettig, zou wel wat airconditioning kunnen gebruiken.

9

Isaac

Gezin met kinderen
26 februari 2025

“Uitstekend”
  • Alles is geweldig.
  • Het bed maakt veel geluid alleen al door te proberen te slapen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim.
Bij Hotels.nl kun je Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim ligt 6,9 km van het centrum van Mainz.

Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

Trip Inn Hotel Frankfurt Airport Rüsselsheim heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.