8.1
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

IntercityHotel Berlin Airport Area North

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


IntercityHotel Berlin Airport Area North is een moderne accommodatie in Schönefeld, Duitsland, met luxe voorzieningen en een strategische ligging nabij de luchthaven. Het hotel beschikt over geluiddichte kamers, waardoor gasten genieten van een rustige overnachting, ongeacht de drukte in de omgeving. Elke kamer is voorzien van moderne faciliteiten zoals een flatscreen-tv met satellietkanalen, waaronder gratis Sky-kanalen, en snelle WiFi. Gasten hebben de mogelijkheid om verschillende kamertypes te kiezen, waaronder de Superieur Queen kamer met uitzicht op de luchthaven en extra gemakken zoals gratis toegang tot de fitnessruimte en een badjas.

De accommodatie biedt uitgebreide faciliteiten die bijdragen aan een comfortabel verblijf. Zo is er een spa en fitnesscentrum beschikbaar waar gasten tegen een kleine vergoeding kunnen ontspannen. Daarnaast beschikt het hotel over een restaurant waar zowel gerechten uit Brandenburg als internationale culinaire hoogstandjes worden geserveerd. Bezoekers kunnen ontspannen in de bistro, loungebar of genieten van de zon op het zomerterras. Het hotel biedt ook diverse zakelijke faciliteiten, waaronder vergaderzalen en een businesscentrum, ideaal voor conferenties en zakelijke bijeenkomsten.

De gunstige ligging maakt het hotel een aantrekkelijke keuze voor zowel toeristen als zakenreizigers. Gelegen in de nabijheid van de luchthaven Berlijn Brandenburg, is het hotel eenvoudig bereikbaar en biedt het bovendien directe toegang tot lokale bezienswaardigheden en transportopties. Het hotel is kindvriendelijk en huisdiervriendelijk, wat het een ideale optie maakt voor gezinnen en huisdierbezitters. Parkeren is mogelijk op het terrein, zij het tegen betaling, en alle ruimtes van het hotel zijn voorzien van gratis WiFi. Dit alles maakt IntercityHotel Berlin Airport Area North tot een betrouwbare keuze voor een comfortabel en functioneel verblijf.



Faciliteiten in IntercityHotel Berlin Airport Area North

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Radio
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Terras

In de omgeving

8.1

Beoordeeld door: 4626 gasten.

8

Domo

Zakenreiziger
27 augustus 2025

“Als u op zoek bent naar iets in de buurt van de luchthaven, is dit ideaal.”
  • Als u op zoek bent naar iets dicht bij de luchthaven, is dit ideaal. Comfortabel bed, het ontbijt is kleiner maar u zult zeker iets kiezen. Het grootste voordeel is de snelheid naar de luchthaven vanuit het hotel. Dank aan de receptionist voor het vervroegd inchecken.

6

Nagy

Jong stel
23 augustus 2025

“Het was vroeger in orde, maar nu niet meer.”
  • De kamer was schoon. De schoonmaak was altijd in orde. Het ontbijt was eenvoudig, maar goed.
  • Bij aankomst werden we verwelkomd door een sauna in de kamer. Het raam kon niet helemaal open, alleen een klein beetje, waardoor er geen lucht de kamer binnen kon komen. De airconditioning deed het niet, wat niet van tevoren was aangekondigd. De volgende ochtend, toen ik mijn zorgen bij de receptie meldde, lieten ze me weten dat het niet gerepareerd kon worden omdat ze geen monteur konden vinden. De eerste nacht konden we niet eens slapen, omdat het 30 graden in de kamer was en er geen lucht was, omdat we het raam niet goed konden openen. Daarna stelden ze voor om het raam helemaal open te zetten, wat ik accepteerde, aangezien we geen andere keuze hadden, maar niets maakte goed dat onze eerste nacht als een nachtmerrie aanvoelde. Dit bepaalde de rest van ons verblijf daar. Ze boden me een korting van 15% aan, wat ik natuurlijk accepteerde, maar ik zou gelukkiger zijn geweest als ze vooruit hadden gedacht en we niet onze eerste nacht in een sauna hadden doorgebracht. Het ontbijt was monotoon, elke dag hetzelfde, zonder variëteit. Het voldeed echter aan zijn doel. Wat de situatie nog erger maakte, was dat bij het inchecken het totale bedrag van ons verblijf van tevoren was geblokkeerd, wat ze uitlegden als een "autorisatie", maar dat was het niet. Het volledige bedrag was geblokkeerd en elke dag ontving ik de informatie dat dit op de betreffende dag zou worden vrijgegeven. (Ik kreeg het bedrag 3 weken na de blokkering terug.) Verder verwachtten ze, in aanvulling op de blokkering, dat ik het juiste bedrag bij het uitchecken zou betalen, waarna ik het geblokkeerde bedrag zou terugkrijgen. Het was een nachtmerrie om elke dag andere informatie te ontvangen en niemand was op de hoogte van de juiste procedures. Ik heb nooit een meer onprofessionele werking meegemaakt dan deze.

8

Sufian

Gezin met kinderen
22 augustus 2025

“Goede plek”
  • De kamer is goed.
  • Netjes schoon

8

Olga

Alleenreiziger
16 augustus 2025

“Aanbevelingen voor een vroege vlucht.”
  • Goede locatie, handig om te overnachten als u een vroege ochtendvlucht heeft. Er zijn een waterkoker en thee/instant koffie beschikbaar in de kamer. Ook zijn er voedsel en dranken beschikbaar in het restaurant, maar ik heb deze niet geprobeerd. De kamer met uitzicht op de straat is goed geïsoleerd.
  • Geen negatieve ervaring. Het heeft alles wat ik nodig had.

10

Maria

Zakenreiziger
14 augustus 2025

“uitstekend”
  • Het hotel ligt zeer dicht bij het treinstation.
  • Meer glimlach aan de receptie...

8

Ewa

Alleenreiziger
12 augustus 2025

“Zeer handig voor vroege ochtendvluchten.”
  • Dichtbij de luchthaven. Slippers en een badjas zijn aanwezig. Goed bed, niet te zacht. Waterkoker in de kamer evenals grote koppen. Ramen bieden voldoende bescherming tegen het geluid van buitenaf. Vlekkeloos schoon. Vriendelijk personeel.
  • Geen tapijt in de kamer. Slechts één kussen en een kleine dekbed. Geen bodylotion, alleen shampoo (twee grote flessen shampoo maar geen douchegel, vermoedelijk per vergissing). Ontbijt is gewoon acceptabel. Basis eetzaal, niet echt uitnodigend, maar schoon en met goed onderhouden (nieuwe?) meubels.

8

Grace

Alleenreiziger
12 augustus 2025

“goede snelle transferstop”
  • Perfecte luchthavenstop, het eten van het restaurant was ook geweldig.
  • n.v.t.

10

Farhat

Alleenreiziger
28 juli 2025

“Goed verblijf”
  • Ik heb 's nachts ingecheckt, 16/01/25. De gentleman aan de receptie was zeer vriendelijk.
  • Ga zo door.

9

Georgios

Zakenreiziger
23 juli 2025

“Uitstekend”
  • Slechts twee S-Bahn-stops van de luchthaven van Berlijn. Het personeel was uitzonderlijk en zeer vriendelijk. De kamer was comfortabel en schoon. Ik raad dit hotel ten zeerste aan voor degenen die dicht bij de luchthaven willen verblijven.
  • Ik heb slechts één nacht verbleven. Hier is niets aan toe te voegen.

8

Ravikumar

Alleenreiziger
22 juli 2025

“Heerlijk verblijf”
  • Ik vond de sfeer in het hotel prettig. De receptiemedewerker was vriendelijk en ik kreeg antwoorden op al mijn vragen.
  • Ik wilde een ochtendwekdienst aanvragen, maar niemand nam de telefoon aan bij de receptie. Het was ongeveer 1 uur 's nachts toen ik belde, dus dat is begrijpelijk. Ik heb verder geen klachten. De receptiemedewerkers waren zeer goed en vriendelijk. Aan de andere kant begrijp ik niet waarom er 50 euro van mijn kaart is afgeschreven. Toen ik bij de receptie informeerde, werd mij verteld dat dit een borg voor het restaurant is. Ik heb mijn maaltijden in het restaurant betaald, dus het nemen van die borg had eigenlijk geen zin. Ik wacht nog steeds op het terugstorten van de borg op mijn creditcard.

10

Sergejs

Gezin met kinderen
19 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was erg mooi!

10

Friedrich

Gezin met kinderen
16 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer handig voor de luchthaven, op twee treinhaltes afstand. Alom een goed pand.
  • Schone, vriendelijke omgeving

7

Jane

Zakenreiziger
10 juli 2025

“Fatsoenlijk hotel, dicht bij de luchthaven en niet te ver van het stadscentrum.”
  • Vriendelijk personeel, degelijke kamer. De treinen reden niet vanaf de luchthaven, dus moesten we een vervangende bus nemen, wat veel langer duurde - dat is natuurlijk niet de schuld van het hotel! Ik ben er zeker van dat het op een normale dag een snelle transfer zou zijn geweest, hoewel het station niet goed aangegeven leek te zijn.
  • De bar was gesloten toen we rond 23:00 uur aankwamen. Er was geen waterkoker of enige mogelijkheid om thee of koffie te zetten in de kamer. De enige manier om een drankje te verkrijgen was via een automaat bij de receptie.

10

Tara

Gezin met kinderen
9 juli 2025

“Nice, ontspannen en vriendelijk hotel, met toegang tot alle vervoersmiddelen, zoals bus en trein.”
  • Mooi schoon, goed in het Engels geformuleerde woorden rondom het hotel, ruime kamers met vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt.
  • Niet van toepassing.

9

Christopher

Jong stel
3 juli 2025

“Uitstekend”
  • over het algemeen zeer goed.
  • Ze hadden alles om thee te zetten, behalve de thee zelf :D. Ze konden op zijn minst een paar theezakjes aanbieden :)

6

Josiephinde

Gezin met kinderen
3 juli 2025

“De Eerste en Laatste”
  • De badkamer en het bed zijn zeer comfortabel.
  • De persoon (man) bij de receptie. Het was vroeg in de ochtend, rond 4:25 uur, en hij nam zelfs de moeite niet om goedemorgen te zeggen of te vragen of we hulp nodig hadden. Hij zou niet als receptionist moeten werken. Die man was helemaal niet vriendelijk. Gelukkig was de vrouwelijke receptionist bij onze incheck een stuk vriendelijke. Ook waren we niet tevreden over de luchthavenshuttle. We vonden het een oplichting, aangezien we niet eens bij onze terminal werden afgezet. Onze vlucht was zeer vroeg, daarom namen we de shuttle in de veronderstelling dat we bij onze terminal zouden worden afgezet, maar dat was niet het geval. We moesten ongeveer 500 meter lopen om bij onze terminal te komen. We zullen dit zeker niet aanbevelen aan familie of vrienden.

8

Luisa

Alleenreiziger
30 juni 2025

“Zeer goed”
  • Zeer schoon en comfortabel.
  • Niets

4

Ravi

Jong stel
27 juni 2025

“Teleurstellend”
  • Gemakkelijk uitchecken
  • Niet genoeg water om te drinken; slechts één fles voor een verblijf van 2 dagen, niet hetzelfde in de twee kamers die ik had.

7

Ivana

Jong stel
20 juni 2025

“Goed”
  • Zeer vriendelijk personeel dat onze vragen beantwoordde en ons assisteerde wanneer we een gunst nodig hadden.
  • Voor de basisvoorzieningen die we hebben gehad, denk ik dat de prijs voor de kamer te hoog was en dat de prijs voor het ontbijt ook te hoog was. Daarnaast staat er nog steeds 100 euro open op mijn debitkaart, terwijl ik de volledige rekening bij het boeken heb betaald. Er is een waterkoker in de kamer, maar er is geen thee, geen koffie en geen suiker.

8

Robin

Gezin met kinderen
18 juni 2025

“Zeer vriendelijk personeel dat zijn best deed om ons te helpen!”
  • Het personeel was in staat om een kamer met een verbindingsdeur en een extra bed voor ons jongste kind te bieden, ook al leken we verkeerd geboekt te hebben. De luchthaven was totaal niet luid, zodat we prima konden slapen.
  • Een extra toeslag van 20€ voor de wellness- en fitnessfaciliteiten is vrij duur voor een hotel dat al behoorlijk prijzig is.

8

Johan

Alleenreiziger
2 juni 2025

“Een goed hotel als u vroeg in de ochtend vliegt.”
  • Superdichtbij de S-Bahn naar de luchthaven - slechts 2 haltes. Mogelijkheid om de bus te nemen. Een bier- en snackautomaat in de lobby voor laatavond snacks in de gezamenlijke ruimte of uw kamer.
  • Instructies om het hotel te voet te vinden vanaf de S-bahn.

8

Yray

Gezin met kinderen
31 mei 2025

“Zeer goed”
  • Parkeergelegenheid

10

Iryna

Jong stel
28 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer schone kamer. Vriendelijke mensen die bij de receptie werken.

3

Yitian

Alleenreiziger
27 mei 2025

“Arm”
  • Een vrouwelijke collega kan geen enkele taal duidelijk spreken. Het is dan ook niet vreemd dat de kwaliteit van het personeel in een dergelijk hotel zo slecht is. Trouwens, het lijkt onmogelijk om een rekening bij de receptie te krijgen.

8

Fiona

Alleenreiziger
26 mei 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was prachtig en zeer schoon.
  • Ik arriveerde op een zondag, ik had honger maar het restaurant was gesloten; er was slechts een automaat met één keuze van een sandwich.

10

Mariia

Jong stel
25 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer schoon en comfortabel
  • Verwarrende lift

8

Patrick

Zakenreiziger
24 mei 2025

“Zeer goed”
  • Goede locatie en goede prijs. Goede service in de Bar en het Restaurant. Het ontbijt was aangenaam.

10

Rosario

Alleenreiziger
23 mei 2025

“Uitstekend hotel”
  • Uitstekend ontwerp, uitstekende medewerkers en uitstekend eten.
  • Het gebruik van de lift was een beetje verwarrend, maar de receptionist heeft me daarbij geholpen.

8

Adam

Jong stel
11 mei 2025

“Zeer goed”
  • Gemakkelijke toegang tot de luchthaven en het openbaar vervoer.
  • Niets

7

Marmusha

Alleenreiziger
9 mei 2025

“Goed”
  • De pizza in het restaurant is heerlijk. Het hotel is prima, niets bijzonders. Er is airconditioning in de kamer.
  • Niet genoeg strijkijzers voor de klanten. Ik had mijn kleding moeten strijken en er waren geen strijkijzers beschikbaar. Slechts één(!) kussen op het bed. Eén kussen! Ik begrijp dit echt niet. Zelfs thuis heb ik meer kussens.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je IntercityHotel Berlin Airport Area North zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van IntercityHotel Berlin Airport Area North via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor IntercityHotel Berlin Airport Area North. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in IntercityHotel Berlin Airport Area North.
Bij Hotels.nl kun je IntercityHotel Berlin Airport Area North reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in IntercityHotel Berlin Airport Area North, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

IntercityHotel Berlin Airport Area North ligt 4,8 km van het centrum van Berlijn.

IntercityHotel Berlin Airport Area North heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

IntercityHotel Berlin Airport Area North heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

IntercityHotel Berlin Airport Area North Heeft een eigen fitness ruimte.

IntercityHotel Berlin Airport Area North staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

IntercityHotel Berlin Airport Area North heeft een eigen parkeerplaats voor de gasten. Gebruik is meestal op eigen risico. Er kunnen kosten verbonden zijn aan het parkeren.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability