8.5
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Thermae Boetfort Wellness & Hotel

Adres:
Sellaerstraat 42
1820 Steenokkerzeel

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Thermae Boetfort, gelegen in de nabije omgeving van Brussel, biedt een uitgebreid scala aan wellness- en accommodatiefaciliteiten op een prachtig historisch kasteeldomein. Bezoekers kunnen genieten van publieke thermen, privésauna's, relaxatiebaden en stoombaden, zowel binnen als buiten, met opties voor badkleding en naaktgebruik. Het schoonheidsinstituut biedt een divers aanbod aan massages, gelaatsverzorgingen en lichaamsbehandelingen. Voor wie een volledig ontspannen verblijf zoekt, zijn er verschillende kuurarrangementen beschikbaar, variërend van dagarrangementen tot meerdaagse arrangementen met verblijf in het hotel. Het hotel zelf beschikt over comfortabele kamers en een dagelijks ontbijtbuffet, dat samen met toegang tot de thermen en optionele massages een perfecte aanvulling biedt op een relaxatieverblijf. Thermae Boetfort is tevens geschikt voor zakelijke aangelegenheden dankzij de beschikbaarheid van diverse vergaderzalen. Of het nu gaat om ontspanning, zakelijke bijeenkomsten of een combinatie van beide, Thermae Boetfort biedt een hoogwaardige en betrouwbare service in een serene en historische omgeving.



Faciliteiten in Thermae Boetfort Wellness & Hotel

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Patio
  • Radio
  • Telefoon
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Kabeltelevisie
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Buitenzwembad
  • Finse Sauna
  • Hamam
  • Massagekamer
  • Wellness centrum
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Buiten
  • Terras

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking Vilvorde P1 3.6 km
  • Ikea 4.9 km
  • AZ Jan-Portaels 5 km
  • Ericsson Parking 5.4 km
  • IBM Parking 5.4 km
  • KPMG Parking 5.5 km
  • Eurovolley Center Parking 5.6 km
  • Delhaize 8.3 km
Restaurant
  • Hof Ten As 771m
  • Deliwok 1.5 km
  • Buongusto 1.6 km
  • Snooshi 1.7 km
  • Exki 1.8 km
  • Bistrot Airport 1.8 km
  • Triskel 2 km
  • Pizza Plaza 2.3 km
Museum
  • Witloofmuseum 5.4 km
  • Musée Belge de la Radiologie - Belgisch Museum voor Radiologie 6.5 km
  • Musée Couvreur - Couvreur Museum 7.3 km
  • Museum voor de Oudere Technieken (Tommenmolen) 7.7 km
  • Musée bruxellois du Moulin et de l'Alimentation - Brussels Museum van de Molen en de Voeding 7.7 km
  • Museum voor de Oudere Technieken 7.9 km
  • Museum voor de Oudere Technieken (Liermolen) 8.1 km
  • Abdijbiermuseum 8.2 km
Toeristische attractie
  • I♥1030 8.3 km
Treinstation
  • Brussels Airport-Zaventem 1.8 km
  • Zaventem 3.4 km
  • Vilvoorde 3.7 km
  • Diegem 3.8 km
  • Nossegem 3.8 km
  • Buda 4.6 km
  • Kortenberg 4.8 km
  • Eppegem 5.2 km

8.5

Beoordeeld door: 3892 gasten.

8

Andamadrid

Gezin met kinderen
30 juli 2025

“Zeer goed”
  • De prachtige spa, die de reden was voor ons verblijf in dit hotel. Het personeel in het restaurant en het massagegedeelte.
  • Het hotel is lichtelijk ouderwets. We hadden pech met extreem luidruchtige en onbeleefde buren, waardoor we de hele nacht niet konden slapen.

3

Craig

Zakenreiziger
22 juli 2025

“Geweldige hotel locatie, uitstekende sterren in het restaurant, maar zeer slechte klantenservice bij de receptie!”
  • Het diner was geweldig, het ontbijt was geweldig. Het personeel tijdens zowel het diner als het ontbijt was gastvrij, professioneel en vriendelijk.
  • Mijn kamer was boven de receptie, het personeel was tot 23:30 uur luidruchtig. Dit was echter geen probleem, aangezien ik doorging met werken op mijn laptop. Echter, werd ik om 01:30 uur en 03:15 uur wakker door een alarm dat afging. Ik neem aan dat dit het veiligheidsalarm voor de receptie was. Ik heb dit bij het uitchecken uitgelegd in de hoop op een verontschuldiging, maar deze bleef uit; het personeel leek er zelfs niet om te geven. Ik had verwacht dat ze als gebaar de kosten van het diner van de vorige avond ter waarde van €27 van mijn rekening zouden halen - dit werd echter niet overwogen, zelfs niet toen ik ernaar vroeg.

10

Bree

Jong stel
20 juli 2025

“Uitzonderlijk”
  • De baden, sauna's en jacuzzis waren geweldig! Zeer ontspannend en verkwikkend, vooral na een hele dag vliegen. Over het algemeen een zeer rustige sfeer. Het ontbijt is ook erg goed, en de dinerkaarten en de gerechten zijn heerlijk met grote porties. De kamer was prachtig, zeer ruim en buitengewoon comfortabel.
  • Alles is een extra: badjassen, slippers, enzovoort. Ik had het gevoel dat deze voor hotelgasten in de kamer aanwezig zouden moeten zijn (we verbleven in de super deluxe), maar dat was niet het geval. U dient de check-out de avond tevoren te voltooien als u voor 8 uur 's ochtends vertrekt, aangezien er dan niemand bij de receptie aanwezig is. Toen we dit probeerden, stond de receptie het niet toe en werd ons gevraagd te wachten tot de ochtend. Er was echter niemand aanwezig. Taalbarrières kunnen een rol hebben gespeeld in deze miscommunicatie.

8

Andres

Jong stel
18 juli 2025

“Zeer goed”
  • Mooi kamer, geweldig spa-gedeelte met korting voor hotelgasten.
  • Kamers hebben een slechte geluidisolatie.

9

Brett

Gezin met kinderen
18 juli 2025

“Uitstekend”
  • Prachtige omgeving en eetgelegenheid.

10

Az

Alleenreiziger
12 juli 2025

“MUST STAY IN BRUSSEL!!!!”
  • Alles was SPECTACULAIR en FENOMENAAL!!!! U moet hier gewoon zelf komen kijken! De kamer, de spa, het restaurant en de service zijn ALLEMAAL uitstekend en wonderbaarlijk!
  • NIA

10

Christa

Alleenreiziger
12 juli 2025

“De spa is een adembenemende ervaring. Kies dit voor uw luchthavenhotel en verblijf twee nachten. :)”
  • De gesprekken die ik had tijdens mijn 12 uur in het naaktgedeelte van de spa op zondag waren absoluut geestverruimend, leuk, geweldig, heerlijk en fantastisch. Ik heb gesproken met een internationale bruidsgroep van EU-beleidsmakers, een Brusselse maatschappelijk werker, een Spaanse piloot, een Griekse fysicus-turned filosoof, en nog veel andere mensen, tussen de jacuzzi's, sauna's, zoutsauna's, klankschaalsessies, glazen wijn en de lunch (waarbij ik mijn zwempak aantrok zodat ik een paar e-mails kon schrijven, en toen in de problemen kwam omdat ik het naaktgedeelte van het restaurant betrad... dus deed ik het weer uit, alles is goed. :) Het was een zeer leuke en grappige dag.
  • Ik heb nooit, in al mijn jaren van reizen, zo'n ondoorzichtige, moeilijke, en haast onbereikbare receptie meegemaakt. Ik kon ze niet van tevoren bellen, er is een lange Nederlandse boodschap waar je niet omheen kunt. Soms beantwoordden ze e-mails, maar niet de basiszaken zoals of er een luchthaventransfer is (die is er niet, maar Google Maps loste het busprobleem voor mij op, het is lijn 681/682 en de buschauffeurs zijn zeer vriendelijk). Maar in wezen, het is België. En nadat ik me gerealiseerd had hoe UITZONDERLIJK geweldig hun spabeleving was, begrijp ik waarom mensen de ongemakkelijke receptie voor lief nemen. Ik verbleef in het nieuwe gebouw aan de overkant en sliep de hele tijd met de deur open omdat ik allergisch ben voor schimmel en het daar een beetje schimmelig was.

6

Martin

Gezin met kinderen
6 juli 2025

“Aangenaam”
  • uitstekende spa
  • In de badkamer: lichten die automatisch aangaan 's nachts, waardoor iedereen wakker wordt. Zeer goedkoop, bijna doorschijnend toiletpapier.

10

Vadim

Zakenreiziger
6 juli 2025

“Uitstekend”
  • Geweldig om te ontspannen en het personeel was fantastisch met hulp en vriendelijk.

8

Cynthia

Jong stel
5 juli 2025

“Zeer goed”
  • De privé sauna
  • Kan worden bijgewerkt. Het restaurant had vreselijke wijn.

10

Roddy

Jong stel
4 juli 2025

“zeer ontspannend, absoluut aan te bevelen”
  • schoon
  • Ik denk dat de toegang tot de spa inbegrepen moet zijn bij de kamerprijs.

6

Mary

Jong stel
2 juli 2025

“Aangenaam”
  • Het ontbijt was geweldig. Veel opties voor eten.
  • De kamer was erg klein, de televisie werkte niet, en de kamer was zeer rumoerig; mensen uit andere kamers sloegen de deuren dicht en praatten heel hard op zeer vroege tijden. Ook wanneer ze de kamers boven onze kamer schoonmaakten, verplaatsten ze het meubilair en maakten ze veel lawaai. De schoonmakers klopten om 9:30 uur op onze deur, terwijl onze uitchecktijd om 11:00 uur was.

10

Connie

Jong stel
27 juni 2025

“Een must-visit hotel en spa”
  • Indrukwekkende omgeving, ongelooflijk behulpzaam personeel en een prachtig spa.
  • Één klein puntje: de lichten boven de hoofdbord van het bed maakten het iets riskant om rechtop te zitten.

8

Annette

Zakenreiziger
25 juni 2025

“Zeer goed”
  • Alles prima, comfortabele bedden, vriendelijk personeel, geweldige keuzes voor het ontbijt, ook voor vegetariërs en veganisten.
  • Was in een kamer aan de overkant van de weg, dus van de receptie of het restaurant moet men de parkeerplaats en de weg oversteken. Het lawaai vanwege de nabijheid van de luchthaven dient in overweging te worden genomen.

9

Vanbrabant

Gezin met kinderen
17 juni 2025

“Had een geweldige tijd, het is het perfecte cadeau om een moeder te geven voor Moederdag!”
  • heel mooi en gezellig
  • niks, alles was goed

3

Adamwz

Jong stel
17 juni 2025

“Een teleurstellende ervaring die het absoluut niet waard was.”
  • Het hotel is schoon.
  • Het hotel is slecht geïsoleerd, waardoor je mensen in andere kamers kunt horen praten. De kamers zijn ook vrij klein. De klassieke hotelkamer bevindt zich buiten de Thermae, dus je moet een stukje lopen om er te komen. Daarnaast is het niet toegestaan om je Thermae badjas en handdoeken naar de hotelkamer te brengen. Hierdoor moet je elke keer dat je terugkomt van de Thermae opnieuw betalen voor nieuwe handdoeken, wat absuurd en beledigend is, omdat je wordt behandeld als een potentiële handdoekendief.

8

William

Jong stel
14 juni 2025

“zeer goed”
  • de locatie is zeer goed dicht bij de luchthaven prachtige faciliteiten
  • Het gebouw bevindt zich buiten het hotel en er is geen telefoon voor de roomservice.

7

New

Alleenreiziger
11 juni 2025

“Goed”
  • Het ouderwetse houten interieur en de geur ervan!
  • Geen lift beschikbaar.

4

Luisa

Jong stel
5 juni 2025

“Spa is prachtig, maar hotel niet erg tevreden over de service en de voedselkwaliteit.”
  • De koffiemachine op de kamer was een goed punt.
  • Ik zal uitleggen waarom het belangrijk en onbetwistbaar is om enkele essentiële punten in de hotelwereld te verbeteren: welkom, service, eten en organisatie. - Ten eerste is het absurd om naar een spa-hotel te gaan waar er geen minibus of transferdienst direct naar het hotel is. We hebben in de regen met bagage moeten lopen en ik vind dat helemaal niet comfortabel. Niemand heeft ons aangeboden om te helpen! - Het ontbijt was bijna leeg toen we 's ochtends op de afgesproken tijd arriveerden en het was inbegrepen in de prijs. De kwaliteit was absoluut laag en ik was zeer teleurgesteld, omdat een spa-hotel doorgaans hoge kwaliteit en gezond voedsel moet bieden, om in lijn te blijven met de wellness-mentaliteit, maar ook om hoge standaarden te behouden. Het spijt me, maar dat was hier niet het geval. - De kamer was basis, niets bijzonders, geen mat voor de douche, het bedlinnen had een zeer slechte kwaliteit van materiaal, evenals het matras en het kussen. In een spa-hotel verwachtte ik een zeer comfortabel bed met katoen of bedlinnen van goede kwaliteit. - Dit spa-hotel moet stille kamers hebben; alle kamers liggen dicht bij elkaar zonder enige privacy, bovendien weten de schoonmaaksters niets van respect en professionaliteit. Die dag begonnen ze om 8.30 uur met het schoonmaken van de kamers naast de onze, wat uiteraard niet leidde tot een fijne manier van wakker worden. Ze begonnen te stofzuigen en verplaatsten veel spullen om geluid te maken en ze spraken heel luid. Ook klopten ze twee keer op onze deur en vroegen of we vertrokken voor de check-out. Ik vind dat zeer onprofessioneel, respectloos en ongepast, aangezien wij wisten hoe laat de check-out was, en ten tweede om privacyredenen, tenzij er enige urgente communicatie is of klanten te laat zijn voor de check-out. In dat geval kun je, op een zeer vriendelijke manier, aan de deur kloppen. Zeker, ik zal boeken voor de spa, en ik hoop dat mijn woorden de hotelmanagement helpen om alle diensten te veranderen en te verbeteren. Dank u. Tot ziens, Luisa

6

Henrique

Jong stel
1 juni 2025

“Zou beter kunnen zijn als er duidelijke informatie beschikbaar is.”
  • De kamer is altijd schoon, het personeel is vriendelijk en het totale uiterlijk is prachtig.
  • De kamers bevinden zich niet in het hotel/thermo-gebied. Ze zijn buiten. Ik heb daar niets over gezien. Het hotel heeft volledige aandacht voor de daggebruikers. De regels omtrent de dresscode worden niet door iedereen nageleefd en zijn niet duidelijk. Het ontbijt is niet vers, gedurende de vier nachten was dezelfde cheesecake aanwezig. Het diner-menu is door elkaar gehaald en niet op volgorde. Ik vroeg om een Italiaanse burger voor het diner, maar kreeg een standaard supermarktburger. De foto's op de website van het hotel zijn zo gemaakt dat ze de indruk wekken dat het groter is dan het in werkelijkheid is.

8

Hiie

Alleenreiziger
30 mei 2025

“Aangenaam verblijf!”
  • Historische plek
  • De kamer waarin ik verbleef was donker, er was niet genoeg licht gedurende de dag en te veel licht door de ramen 's nachts (kon niet worden afgedekt).

10

Svetlana

Alleenreiziger
26 mei 2025

“verliefd op dit kasteel (het hotel is in de buurt, de spa bevindt zich in het kasteel)”
  • speciale sfeer, ruimte in de kamer, spa is dichtbij
  • Het ontbijt had geen warme gerechten.

7

Damien

Jong stel
25 mei 2025

“Geweldige faciliteit, maar disrespectvolle gasten.”
  • Dat is een geweldig SPA hotel. Het is comfortabel en schoon, en ligt vlak bij de SPA-faciliteiten. Geweldige prijs-kwaliteitverhouding.
  • Het probleem was dat de cliënten van de SPA erg luidruchtig waren. Misschien hadden we gewoon pech, maar het leek erop dat de sfeer van de SPA meer geschikt was voor een “Spring Break voor 40-plussers”. Het hotel was vergelijkbaar. Een groep vrienden was tot 2.00 uur 's nachts luid aan het drinken en praten op hun balkon. Om 8.30 uur besloot een andere gast techno muziek in hun kamer te zetten. Het was niet de sfeer die we verwachtten. We hoopten in een rustig SPA-hotel te zijn om te ontspannen.

9

Ferdinand

Groepsreizigers
24 mei 2025

“Uitstekend”
  • Prachtig hoofdgebouw, onze kamer bevond zich echter aan de overkant van de parkeerplaats en straat. Dat is een nieuw gebouw met een moderne kamer. Uitstekend menu in het restaurant. Vriendelijk personeel tijdens het ontbijt.

6

Henry

Zakenreiziger
21 mei 2025

“Voldaan aan mijn verwachtingen, maar als spa verwacht je iets bijzonders, wat ik niet echt heb ervaren.”
  • Dichtbij de plaats waar ik moest werken. Beter dan in een zakelijk hotel.
  • Kamers zijn meer dan 200 meter van de hoofdlocatie en buiten het terrein gelegen. Niet prettig bij regen. Massage had geen ambiance en de kamer was koud. Eten was niet erg spannend.

5

Nancy

Vriendengroep
17 mei 2025

“In orde.”
  • schoon
  • het bed is oncomfortabel de kamer is vrij klein

8

Graham

Zakenreiziger
17 mei 2025

“Fantastische plek om te verblijven voor een zakelijke overnachting.”
  • Naast de bushalte 682 en 681, die rechtstreeks naar de luchthaven gaan en €2,50 kosten, kun je met Visa betalen. Ik kon mijn uitchecktijd vervroegen naar 6:30 uur vanwege mijn vlucht. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.
  • Niets kon beter zijn geweest. De receptie is een korteafstand van de kamer die ik had, wat niet ideaal is bij regen. Misschien kan er een luifel langs het pad worden geplaatst of kan er een paraplu worden meegebracht. De grindroute is vervelend als je een zak van 20 kg met wielen hebt.

5

Lois

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“De afstand van de luchthaven naar het hotel was precies goed. Het personeel was zeer behulpzaam en professioneel. Zij probeerden te h...”
  • Het eten was heerlijk. Het personeel was zeer behulpzaam en professioneel. De kamergrootte was ruim. De temperatuur in de kamer was precies goed.
  • Lopen van de receptie naar onze kamer in die koude temperatuur. Geen strijkijzer of strijkplank op de kamer. Geen snacks in de slaapkamer.

9

Rachel

Jong stel
15 mei 2025

“geweldig weekend”
  • de mooiste en schoonste spa die ik ooit heb bezocht! Het is ook supergroot met veel verschillende soorten sauna's, enzovoort. Zou het zeker aanbevelen!
  • Het eten was in orde, maar niet buitengewoon. Het voldeed niet aan mijn verwachtingen.

10

Roddy

Jong stel
14 mei 2025

“ontspannend”
  • ontspannend

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Thermae Boetfort Wellness & Hotel zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Thermae Boetfort Wellness & Hotel via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Thermae Boetfort Wellness & Hotel. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Thermae Boetfort Wellness & Hotel.
Bij Hotels.nl kun je Thermae Boetfort Wellness & Hotel reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Thermae Boetfort Wellness & Hotel, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Thermae Boetfort Wellness & Hotel ligt 2,1 km van het centrum van Zaventem vliegveld Brussel.

Thermae Boetfort Wellness & Hotel heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Thermae Boetfort Wellness & Hotel heeft een restaurant. Neem contact op met het hotel om een tafel te reserveren.

Thermae Boetfort Wellness & Hotel heeft een buitenzwembad. Hier kunnen kosten aan verbonden zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer informatie.