8.4
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Jaz in the City Stuttgart

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Jaz in the City Stuttgart is een modern en stijlvol hotel, geopend in 2018, dat zich onderscheidt door zijn eigentijdse ontwerp en luxe voorzieningen. Gasten kunnen verblijven in kamers die zijn uitgerust met airconditioning, een flatscreen-tv en een eigen badkamer met een regendouche. Het hotel biedt diverse kamercategorieën aan, zoals de In-Tune Room met een smart-tv en de luxe Off Beat Suite met geluidsdichte muren en minibar, wat zorgt voor een comfortabele verblijfsomgeving. Het hotel hanteert flexibele check-in- en check-out tijden, respectievelijk om 15:00 uur en 11:00 uur.

In het hart van het hotel bevindt zich het Restaurant Rhythms Bar & Kitchen, waar gasten zich kunnen laten verrassen door culinaire hoogstandjes zoals dry-aged meat. Voor ontspanning met een prachtig uitzicht op de stad kunnen gasten terecht bij de Wolfram Bar & Terrace op het dak. Het hotel beschikt over een 24-uurs fitnesscentrum en een wellnessruimte met twee sauna's en een stoomkamer, wat bijdraagt aan een goede balans tussen ontspanning en verkwikking tijdens uw verblijf.

Gelegen in Stuttgart, biedt Jaz in the City een strategische locatie voor het verkennen van de stad. Stuttgart staat bekend om zijn rijke cultuur en is het thuis van wereldberoemde musea zoals het Mercedes-Benz Museum en Porsche Museum. Het hotel biedt ook faciliteiten zoals gratis WiFi, een conciërgeservice en privéparkeergelegenheid (reservering vereist) tegen een tarief van €20 per dag. Huisdieren zijn toegestaan in het hotel, hoewel er mogelijk extra kosten in rekening worden gebracht. Voor gezinnen met kinderen, biedt het hotel flexibele verblijfsmogelijkheden, waaronder gratis verblijf voor jonge kinderen in beschikbare bedden of extra bedden.



Faciliteiten in Jaz in the City Stuttgart

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Balkon of Terras
  • Bureau
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Openbaar Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
  • Massage
  • Sauna
  • Wellness centrum
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Toegangkelijkheid
  • Anti-allergene kamers

In de omgeving

8.4

Beoordeeld door: 2880 gasten.

8

Anonymous

Gezin met kinderen
15 mei 2025

“Verbeter alleen uw roomservice.”
  • Alles binnen de kamer is schoon, het bed is zeer comfortabel en de locatie is uitstekend.
  • slechte roomservice

9

Fadi

Alleenreiziger
5 mei 2025

“Geweldig”
  • Netheid en Personeel

10

Arzu

Gezin met kinderen
2 mei 2025

“Zou graag weer terugkomen!”
  • Geweldig verblijf! Hoogly aangeraden.

5

Zimmermannp

Zakenreiziger
2 mei 2025

“sommige dingen zijn top, maar ook flops”
  • Positieve punten om te vermelden zijn: - Het hotel was zeer schoon. - De kamers waren mooi ingericht en ruim. - Het personeel op het dakterras van de bar was zeer vriendelijk en hoffelijk. - De prijzen voor de dranken waren aangepast en redelijk. - Het ontbijt en de kwaliteit van het voedsel waren zeer goed en gevarieerd. - Het team tijdens het ontbijt was impeccable en zeer goed.
  • Helaas waren er ook negatieve punten die ik hier zou willen noemen, omdat ze zeer onplezierig waren voor mijn uitgenodigde zakenpartners en dus ook voor mij. - Het team bij de receptie was, met uitzondering van de jongste dame, totaal overweldigd. - Het inchecken duurde veel te lang. - De verkeerde kamerdeuren werden verstrekt. - De rekening werd niet verstrekt zoals verzocht. - De man aan de receptie was vrij onvriendelijk en gestrest tegenover mijn gasten. - Bij het inchecken werd ons een ondergrondse parkeergarage in de nabijgelegen winkelcentra aanbevolen, maar ze vertelden niet dat deze op zondag gesloten was, wat betekende dat we een beveiligingsbedrijf moesten inschakelen om de voertuigen vrij te laten en we een totaalbedrag van meer dan 300 euro moesten betalen. - De parkeergarage van het hotel werd niet aan ons aanbevolen omdat deze te klein en smal was. - De gereserveerde parkeerplaatsen waren niet beschikbaar. - De schoonmaak van de kamers vond alleen 's middags na 14.00 uur plaats. - De asbakken op het terras waren niet leeggemaakt. - De beloningspunten werden niet bijgeschreven op onze rekening, ondanks dat we ter plekke een upgrade hebben gedaan.

9

Christophe

Zakenreiziger
1 mei 2025

“Ik voelde me realmente op mijn gemak in dit hotel, ik zou het aan anderen aanbevelen.”
  • Zeer stijlvol en schoon, een mooie locatie voor workshops en trainingen.

6

Jing

Gezin met kinderen
30 april 2025

“Aangenaam”
  • Ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice toen ik ontdekte dat ik de jurk in de kamer had laten liggen, maar tot vandaag heeft niemand mij geantwoord.

9

Andy

Gezin met kinderen
27 april 2025

“Uitstekend”
  • Een prachtig modern hotel. De kamer was geweldig met uitstekende faciliteiten en een badkamer van state-of-the-art niveau. Er heerst een zeer positieve sfeer in het hele hotel. Een geweldig verblijf.

9

Gábor

Gezin met kinderen
23 april 2025

“Mooi, modern hotel vlak naast het centrum.”
  • Zeer goede locatie, direct naast de U-bahn. Behulpzaam personeel, snelle en eenvoudige parkeermogelijkheden. Kwalitatief ontbijt.
  • Er was niets. Aanvankelijk bevonden de twee kamers van mijn gezin zich op verschillende verdiepingen, maar het personeel heeft de situatie verholpen.

6

David

Gezin met kinderen
6 april 2025

“We zouden niet terugkeren.”
  • Ontbijt in orde.
  • Geen WiFi beschikbaar Lokale parkeerkosten zijn extreem duur Doucheruimte lekt over de gehele badkamervloer Kamer is slecht geluidsisolerend

10

Paolo

Gezin met kinderen
1 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer schoon
  • De parkeergelegenheid is een beetje donker.

10

Ekatherina

Gezin met kinderen
23 maart 2025

“Het beste verblijf ooit in Stuttgart!”
  • Alles is super georganiseerd! Het personeel was geweldig! Live muziek, een uitstekend ontbijt en een zeer aangename sfeer in de kamer. We vonden het ook leuk dat het hotel vol is met jonge mensen, generaties "tiktokers". In het begin waren we sceptisch, maar de gasten waren erg attent naar uw behoeften, wat zeer cool is! Dank u, Jaz in the City, we komen terug en zullen u aanbevelen!
  • De parkeergelegenheid was vol, omdat het blijkbaar nodig was om dit van tevoren te reserveren. We hebben een auto in de naburige parkeergelegenheid achtergelaten.

10

Emma

Jong stel
19 maart 2025

“Heerlijk verblijf, de parkeerplaats bevindt zich tegenover het hotel en er zijn een aantal trappen. We hebben onze koffers in de auto laten.”
  • Schoon en comfortabel

7

Michael

Gezin met kinderen
17 maart 2025

“Geweldige locatie in het centrum, modern en trendy hotel.”
  • Het hotelpersoneel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was goed. We kregen een hoekkamer op een hoge verdieping, wat de prijs-kwaliteitverhouding ten goede kwam, en het was een kindvriendelijk hotel. De parkeergelegenheid in een garage aan de overkant was van een faire prijs.
  • Het enige wat we niet leuk vonden was helaas vrij groot, de airconditioning in de kamer werkte niet op een hete nacht. We arriveerden laat en waren te moe om hierover te klagen en te wachten op technici die de kamer zouden bezoeken, dus we openden gewoon de ramen en probeerden te slapen in een hete kamer. Het was niet comfortabel.

10

Hendel

Alleenreiziger
15 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was super geweldig! Ik hield van dit hotel. Slechts één klein puntje - het zou beter zijn als gasten de optie hadden om een harder kussen te krijgen, en niet alleen zachtere dan wat er in de kamer is voorzien. Sommige mensen houden niet van zachte kussens...

10

Humaid

Gezin met kinderen
11 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • mooi ontwerp, personeel, locatie, service, schoon, comfort, kamermaat
  • 1- De hoofd-ingang is niet duidelijk zichtbaar vanuit de straat en het is moeilijk te achterhalen welke ingang van het hotel en welke van de appartementen is. Er is geen groot bord om te weten waar men kan afzetten. 2- Er is geen parking binnen het hotelgebouw en men dient te parkeren in twee lagere ondergrondse parkeerlagen aan de andere kant van de straat.

7

Elina

Jong stel
7 maart 2025

“Ok verblijf, mooie kamer.”
  • De kamer was erg mooi.
  • Het personeel van de receptie was totaal niet vriendelijk. Ze zeiden nooit hallo. Ze wilden niet de moeite nemen om onze vragen te beantwoorden. Zeer onbeleefd, zou niet in de klantenservice moeten werken.

6

Niven

Alleenreiziger
6 maart 2025

“Ik zal daar waarschijnlijk niet nogmaals verblijven.”
  • Locatie en netheid.
  • Het personeel is niet erg behulpzaam. Geen bellboy, geen conciërge en vertraging bij het onderhoud van niet-functionerende zaken in de kamer.

8

Helga

Alleenreiziger
5 maart 2025

“Geweldige verblijf. Ik kom terug.”
  • Zeer schone en ruime kamers. Het personeel is zeer attent. Er is een geweldig terras voor zonneondergangdrankjes, een restaurant en een sauna. Het is naast een winkelcentrum met alles wat men nodig kan hebben en op 20 minuten loopafstand van het hoofdstation en vlak naast een treinstation. Het was zeer gemakkelijk te vinden.
  • Ik zou graag nog iets meer van het terras hebben genoten. Helaas was het dakterras gesloten op zondag en maandag! Dit was niet ideaal voor een reiziger die op zaterdag arriveert en op dinsdag vertrekt. En helaas, omdat de bar niet open was, was de toegang tot het terras volledig gesloten, waardoor we niet eens konden zitten om van de zonsopgang te genieten.

10

M

Alleenreiziger
1 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Echt een geweldig hotel. Het personeel was vriendelijk, de kamer was brandschoon en de voorzieningen waren fenomenaal.

9

Mohammad

Jong stel
27 februari 2025

“Het was geweldig, maar voor 200 euro zou ik verwachten dat ik gebruik kan maken van de jacuzzi.”
  • Was zeer mooi en schoon.
  • Het personeel was perfect, maar ik voelde dat de reacties vertraagd waren.

7

Ludo

Gezin met kinderen
24 februari 2025

“Goed”
  • Schoon en fris
  • Duur ontbijt, luide liftmuziek in de eetzaal (geen jazz).

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.