8.8
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

voco The Hague, an IHG Hotel

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Voco The Hague, een IHG Hotel, biedt luxe accommodatie in het hart van Den Haag. Dit hotel, met een indrukwekkende score van 8.8 gebaseerd op 3042 beoordelingen, combineert elegantie met moderne voorzieningen. De kamers zijn uitgerust met flatscreen-tv's, minibars en in bepaalde kamers biedt het een prachtig uitzicht over de stad. Gasten kunnen genieten van premium beddengoed en gratis toiletartikelen, wat bijdraagt aan een comfortabele en ontspannen verblijfservaring.

Het hotel beschikt over uitstekende faciliteiten die tegemoetkomen aan zowel ontspanning als activiteit. Met een fitnesscentrum, tuin en terras biedt Voco The Hague diverse mogelijkheden voor recreatie. Het on-site restaurant serveert heerlijke maaltijden, terwijl de nabijheid van lokale eetgelegenheden extra culinaire keuzes biedt. Een 24-uurs receptie en roomservice zorgen ervoor dat alle behoeften van gasten snel en efficiënt worden vervuld. Het hotel volgt strikte reinigings- en veiligheidsrichtlijnen, inclusief fysieke afstandsmaatregelen en het verstrekken van handdesinfectiemiddelen en gezichtsmaskers.

Gelegen op slechts 600 meter van het stadscentrum, biedt het hotel gemakkelijke toegang tot belangrijke bezienswaardigheden zoals Madurodam en Paleis Huis Ten Bosch. Gratis WiFi, fietsverhuur en de nabijheid van Rotterdam The Hague Airport maken het verblijf zowel comfortabel als praktisch. Openbaar parkeren is mogelijk tegen betaling, echter het reserveren van een parkeerplaats is niet mogelijk. Huisdieren zijn niet toegestaan, en er zijn voorzieningen voor gasten met een handicap. Voco The Hague is daarmee ideaal gepositioneerd voor bezoekers om het beste van Den Haag te verkennen.



Faciliteiten in voco The Hague, an IHG Hotel

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • Toiletbeugel
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Eethoek
  • Kabeltelevisie
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Fitnessruimte
Fietsen
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Buiten
  • Tuin

In de omgeving

Parkeergarage
  • Noordeinde 29m
  • Hofstaete 199m
  • Museumkwartier 438m
  • Q-Park City Parking 528m
  • Q-Park Grote Markt (west) 588m
  • Markthof 630m
  • Q-Park Grote Markt (oost) 634m
  • Q-Park Lutherse Burgwal 669m
Restaurant
  • De Poentjak 22m
  • Tapisco 60m
  • Brasserie 't Ogenblik 98m
  • Made In Sud 114m
  • Ramna 125m
  • Jamey Benett 128m
  • Vegan Pizza Bar 133m
  • Palmette 146m
Museum
  • Galerij Prins Willem V 187m
  • Museum Bredius 272m
  • Binnenhof Museum 343m
  • Haags Historisch Museum 370m
  • Stroom Den Haag 442m
  • Escher in Het Paleis 489m
  • Design Museum Dedel 616m
  • Humanity House 653m
Toeristische attractie
  • Admiraal van Wassenaer Obdam 369m
  • Assendelft kapel 407m
  • De Ooievaart rondvaarten 954m
  • Wereldvredesvlam 1.1 km
  • Ulička lásky 1.3 km
  • Constantyn Huygens 1.4 km
  • Bloemenklok 1.8 km
  • Omniversum 2 km
Treinstation
  • Spui 545m
  • Grote Markt 572m
  • Centraal Station 1.1 km
  • Den Haag Centraal 1.1 km
  • Den Haag Centraal 1.2 km
  • Den Haag HS 1.5 km
  • Beatrixkwartier 1.8 km
  • Den Haag Laan van NOI 2.4 km

8.8

Beoordeeld door: 3164 gasten.

9

Sundeep

Jong stel
23 mei 2025

“Zeer goed hotel in een uitstekende locatie.”
  • Centrale locatie en zeer goede faciliteiten. Het personeel was zeer behulpzaam en heeft ons voorzien van een kaart van het gebied en geholpen bij het beantwoorden van verschillende van onze vragen.

10

Luzie

Jong stel
23 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Super vriendelijke en behulpzame staf, nette kamer en zeer dicht bij het stadscentrum.

8

Stephen

Alleenreiziger
21 mei 2025

“Zeer goed”
  • geweldige locatie
  • restaurantmenu enigszins pretentieus

3

Endrit

Jong stel
20 mei 2025

“De locatie is goed en schoon, maar we waren een beetje teleurgesteld dat we geen douche konden nemen bij aankomst vanwege ontbrekende handdoeken en een badmat.”
  • Locatie, ontwerp van het hotel.
  • Bij aankomst hadden we geen badjas, geen slippers en een tekort aan handdoeken (ondanks het feit dat we 4 uur te laat voor het inchecken aankwamen, wat door het hotelpersoneel voorzien kon worden). Na een verzoek moesten we lange tijd wachten op deze items. De receptionist was bij onze aankomst ook behoorlijk arrogant.

10

Anton

Zakenreiziger
19 mei 2025

“Een van de beste hotels in Den Haag.”
  • Dit is een van de beste hotels waar ik de afgelopen twee jaar in Nederland heb verbleven. Het wordt ten zeerste aanbevolen voor zowel korte als langere verblijven. Een uitstekende locatie, de parkeerplaats inclusief oplaadpunten voor elektrische voertuigen bevindt zich direct onder het hotel, wat erg handig is, en alle openbaar vervoersverbindingen zijn daar. Uitstekend personeel. Uitstekend.

6

Berenice

Zakenreiziger
19 mei 2025

“ongelukkig - zou niet aanraden”
  • personeel niet waardig voor een 4-sterrenhotel - zeer arrogant en onbehulpzaam de deurhangers waren kapot toen ik de kamer binnenkwam roomservice moeilijk te bereiken ontevreden - zou het niet aanbevelen ondanks de vele aantrekkelijke kwaliteiten van het hotel

9

Talal

Zakenreiziger
14 mei 2025

“Uitstekend”
  • Goede locatie en prijs. Comfortabel en eenvoudig elegant.
  • Er is niets.

8

Sandeep

Zakenreiziger
12 mei 2025

“Het was een prettig en aangenaam verblijf!”
  • De locatie is goed, het hotel is nieuw en mooi.
  • Hogere klasse kamers kunnen groter en ruimer zijn.

7

Sylvia

Groepsreizigers
12 mei 2025

“Goede ligging in het stadscentrum, naast restaurants en winkels.”
  • Fles water, thee en koffie op de kamer is zeer gewaardeerd. Het ontbijt is eenvoudig, maar goed.
  • 1 koffiemachine in de ontbijtruimte is niet voldoende tijdens drukke tijden. De huurprijs voor fietsen voor een halve dag is een beetje duur (15,- €).

9

Mateusz

Zakenreiziger
6 mei 2025

“Uitstekend”
  • Zeer goede locatie dichtbij het park en winkels. Geweldig ontbijt met meerdere opties. Uitstekend serviceniveau, laat je echter niet verleiden tot alle opties voor ontbijten om mee te nemen - die zijn enorm :)

8

Jane

Zakenreiziger
5 mei 2025

“alles zoals het hoort te zijn”
  • Margret aan de receptie - behulpzaam, zeer slim, vriendelijke omgangsvorm. Ruime, lichte ontbijtruimte, vriendelijk personeel, goed eten en koffie.
  • Klein dingetje: geen douchkapje!

7

Dan

Alleenreiziger
1 mei 2025

“functioneel verblijf in een dysfunctioneel hotel”
  • Ik waardeerde de ruimtelijkheid van de kamer en de badkamer. Het was zeer gemakkelijk om uit te pakken, mijn mobiele kantoor op te zetten en mijn spullen op te bergen. Ik vond de locatie prettig... de tram naar Scheveningen Noord bevindt zich letterlijk recht buiten de deur om je naar het strand te brengen (en de andere richting gaat binnen 2-5 haltes naar het stadscentrum, afhankelijk van waar je heen wilt).
  • De communicatie was wat spreekwoordelijk schaars. Ik heb geen personeel gesproken of ben niet aangesproken buiten het inchecken en het ophalen van het ontbijt (en ik werd bijvoorbeeld niet verteld dat je naast het buffet ook andere gerechten kon bestellen bij het ontbijt, wat ik pas op de laatste dag opmerkte toen een aangrenzende gast pannenkoeken kreeg geserveerd. Ik had het op prijs gesteld om die optie aangeboden te krijgen, maar dat is nooit gebeurd!). Ik kreeg ook geen informatie over de locatie van of het gebruik van de fitnessruimte. Kate, die mij hielp met inchecken, kon me geen specifieke tijd geven wanneer mijn kamer beschikbaar zou zijn. Ik had de dag ervoor om vroeg inchecken gevraagd, maar dit kon om de een of andere reden niet worden gerealiseerd, terwijl het hotel duidelijk niet volgeboekt was. Ik heb nauwelijks andere gasten gezien. Daarnaast was er praktisch geen geschreven informatie in de kamer zelf. Al met al voelde het erg kil, klinisch en verwarrend aan. Ik ben bang dat ik de indeling en het interieurontwerp echt niet mooi vond (hoewel dat natuurlijk een persoonlijke keuze is). Het feit dat alle kamers naar het atrium gericht zijn en er helemaal geen frisse lucht binnenkomt, was voor mij zeer ongemakkelijk. Het atrium zelf, hoewel versierd met vlindersilhouetten, is aangekleed in vreemd lichte ziekenhuiskleuren en fel (LED?) licht, waardoor het 'zicht' uit het 'raam' niet aangenaam is. De lobby en gang ruikten sterk naar uitlaatgassen. Het voelde letterlijk als ademhalen in een parkeergarage en was vrij onaangenaam. Het ontbijt was voldoende, maar niet geweldig. De roerei was voortdurend aangebrand. Er was een beperkte selectie van vlees, kaas en groenten, wat oké was. De fruitschalen leken altijd op te raken en de kwaliteit van het fruit was zeer twijfelachtig. Daarnaast is het, eerlijk gezegd, ridicuul om op weekdagen ontbijt te serveren van 6:30 tot 10:30 en in het weekend van 7:30 tot 10:30. Ik heb NOOIT ergens verbleven waar het ontbijt in het weekend niet later werd gepland. Het zou 100% van 7:30 tot 11:30 moeten zijn in plaats van irrationeel een uur van de service in het weekend weg te nemen.

9

William

Gezin met kinderen
30 april 2025

“Uitstekend Centraal Hotel”
  • Zeer goed uitgerust nieuw Centraal Hotel. Uitstekende kamer en voorzieningen. Personeel is zeer behulpzaam.
  • Niets echt.

8

Alexandra

Jong stel
29 april 2025

“Zeer goed”
  • We arriveerden op vrijdag 9 september rond 19.00 uur, aanzienlijk later dan gepland vanwege reisproblemen door de spoorwegstaking. We gingen rond 19.45 uur naar het diner, waar ons werd verteld dat het restaurant vol was en dat we daar niet konden eten omdat we niet van tevoren hadden gereserveerd, wat we als verrassend ervaarden, aangezien we hotelgasten waren. We werden doorverwezen naar de bar, maar het voedsel daar was zeer beperkt tot snacks. Eén van de medewerkers heeft ons echter zeer behulpzaam een nabijgelegen restaurant aanbevolen waar we een uitstekende maaltijd hebben gehad.

9

Anna

Zakenreiziger
27 april 2025

“Uitmuntend”
  • Zeer goed hotel, mooie schone kamers.
  • Het ontbijt leek na een paar dagen een beetje eentonig, maar de variëteit was nog steeds vrij goed.

9

Abdulaziz

Gezin met kinderen
22 april 2025

“Geweldig hotel”
  • Ontwerp, locatie, personeel, koffie, lobby, badkamer.
  • Bedmaat, de dekbedovertrek, kastgrootte.

9

Arjen

Gezin met kinderen
21 april 2025

“5 sterren voor ons”
  • Geweldige ambiance, gloednieuw hotel, perfecte locatie.
  • Restaurants menu komt niet overeen.

9

Markus

Gezin met kinderen
19 april 2025

“Uitstekende keuze voor een citytrip naar Den Haag.”
  • Zeer centraal gelegen hotel met een uitstekend ontbijt, comfortabele kamers en een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam.

10

Evangeli

Jong stel
19 april 2025

“Zeer aanbevolen”
  • Mooie locatie, zeer schoon en rustig. Behulpzaam personeel.

10

Emily

Gezin met kinderen
19 april 2025

“Uitstekend”
  • Niets

5

Arnd

Groepsreizigers
13 april 2025

“Acceptabel. Zoals ik het personeel heb meegedeeld: We zullen om 2 uur 's nachts ergens moeten slapen.”
  • De locatie is geweldig, midden in Den Haag. Het ontwerp van de openbare ruimtes van het hotel is zeer mooi. De kamer waarin we verbleven was goed uitgerust en ingedeeld. Helaas kregen we onze twee aparte bedden niet, hoewel we dat hadden aangevraagd.
  • Wij hadden verzocht om twee aparte bedden en hadden gecommuniceerd dat we laat zouden aankomen. Bij onze aankomst was er echter slechts één kamer met een tweepersoonsbed beschikbaar. Wij zijn twee vrienden van 60 jaar en hadden niet verwacht in één bed te moeten slapen. De compensatie bestond uit twee drankjes van het huis, iets wat ik zou verwachten als mijn dinerreservatie niet correct was. Een kamer met slechts één bed in plaats van twee had wat genereuzer gecompenseerd kunnen worden.

10

Andy

Zakenreiziger
11 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Zeer goed premiumhotel tegen een gemiddelde prijs.
  • De drankjes waren erg duur. Biertjes kostten 8-10 euro per stuk.

10

Anonymous

Gezin met kinderen
11 april 2025

“Prachtig hotel, geweldige locatie. Ik zou zeker weer boeken.”
  • We waren zeer tevreden over de hotelinrichting, die prachtig was. De kamers waren ruim en erg comfortabel. Het restaurant was ook erg aangenaam en het ontbijt was heerlijk met veel keuze.
  • Er was niets dat ik niet leuk vond aan het verblijf.

9

Fahad

Zakenreiziger
11 april 2025

“Het is een geweldig hotel en ik zal zeker terugkeren voor mijn volgende bezoek aan Den Haag.”
  • De locatie
  • Niets

7

Luis

Gezin met kinderen
9 april 2025

“Goed”
  • De locatie is goed.
  • Zij adverteren met parkeermogelijkheden, maar het betreft (dure) betaalde parkeergelegenheid ver van het hotel. Valet parkeren kost 40 euro per dag en bevindt zich op 7 km afstand.

7

Colin

Jong stel
8 april 2025

“Goed”
  • Algemene decoratie en presentatie. Badkamer. Locatie.
  • Ontbijt was teleurstellend. Het eten werd niet snel genoeg aangevuld. Op een ochtend waren 3 van de 5 warme opties leeg en vervolgens werd er slechts 1 opnieuw gevuld. Daarnaast zou ik meer opties voor yoghurt en muesli aanraden. Er was geen waterkoker in de kamer. De koffiezetmachine was niet gebruiksvriendelijk.

10

Dennis

Jong stel
7 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het hotel was zeer mooi en het personeel was vriendelijk. Ik voelde me veilig in het hotel en we waren erg tevreden met de gastvrijheid.
  • Eigenlijk was er niets slecht. Normaal gesproken worden mijn partner en ik beoordeeld door het personeel in een meer luxueus hotel, omdat we jonger zijn en niet in het normale plaatje passen. We verwachtten hetzelfde hier en keken tegen de incheckprocedure op, maar de dame die ons incheckte was zo vriendelijk dat we ons beiden direct zeer comfortabel voelden in het hotel.

10

Shaun

Zakenreiziger
5 april 2025

“Zeer aangenaam verblijf.”
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitzonderlijke kamers, veel keuze voor het ontbijt.
  • Niets.

10

Suzanne

Alleenreiziger
4 april 2025

“Fijne accommodatie in Den Haag met oorspronkelijke kamervurnis.”
  • De locatie en de inrichting van de kamer.
  • Het schoonmaakpersoneel dat om 9-9:30 uur op uw deur klopt terwijl het uitchecken pas over minstens 2 uur is.

10

Sgriff

Jong stel
31 maart 2025

“Perfect voor een weekendje weg in de stad.”
  • Geweldige locatie. Prachtig gebouw en geweldige inrichting. Hartelijke ontvangst en veel hulp van het personeel aan de receptie. De kamer was perfect.
  • Geen klachten.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.