7.9
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Mercure Hotel Wiesbaden City

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Het Mercure Hotel Wiesbaden City is een modern hotel in het hart van Wiesbaden, Duitsland, en biedt 137 comfortabele kamers met airconditioning en hedendaagse voorzieningen zoals gratis WiFi gedurende het eerste etmaal van uw verblijf. De kamers zijn smaakvol ingericht en voorzien van faciliteiten voor warme dranken, een flatscreen-tv met satellietkanalen, en een kluisje voor uw waardevolle spullen. Gasten kunnen kiezen uit verschillende kamertypes, waaronder de Privilege King Room en de Standard Twin Room, elk met eigen badkamer uitgerust met een bad en föhn.

Voor zakelijke reizigers zijn er uitgebreide faciliteiten beschikbaar, waaronder een 24-uurs businesscentrum en zes conferentieruimtes, wat het een ideale locatie maakt voor vergaderingen en zakelijke evenementen. Het hotel heeft ook een modern fitnesscentrum voor gasten die hun trainingsroutine willen onderhouden. Dit hotel biedt verder een restaurant met internationale keuken, een bar, een zomerterras en roomservice, zodat de gasten van alle gemakken worden voorzien. Het hotel onderscheidt zich door zijn veelzijdigheid in aanbod voor zowel zakelijke als recreatieve gasten.

Wiesbaden is een stad die bekend staat om zijn kuuroorden en biedt veel cultuur en ontspanning. Het hotel is strategisch gelegen nabij het centrum en biedt gemakkelijke toegang tot belangrijke bezienswaardigheden zoals de Kurhaus en de Nerobergbahn, een kabelspoorweg die een panoramisch uitzicht over de stad biedt. Daarnaast is er parkeergelegenheid beschikbaar op het terrein en gasten hebben de mogelijkheid om huisdieren mee te brengen. De ligging en faciliteiten van Mercure Hotel Wiesbaden City maken het een uitstekende keuze voor reizigers op zoek naar comfort en gemak.



Faciliteiten in Mercure Hotel Wiesbaden City

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Badslippers
  • Douche
  • Haardroger
  • Ligbad
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Minibar (exclusief)
  • Radio
  • Senseo Koffiezetapparaat
  • Strijkvoorzieningen
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Strijkijzer
  • Verwarming
  • Waterkoker
Internet
  • Gratis Wifi
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Schoonmaak service
  • Wasservice
Zakelijke faciliteiten
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Binnenzwembad
  • Fitnessruimte
  • Sauna
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers
Roken
  • Rokersruimte

In de omgeving

7.9

Beoordeeld door: 1376 gasten.

10

David

Zakenreiziger
23 mei 2025

“Uitstekend”
  • goed
  • Mijn Samsung S8 Active kon geen verbinding maken met uw wifi. Mijn telefoon maakt geen verbinding met een ander MAC-adres.

9

Milen

Zakenreiziger
23 mei 2025

“mooi hotel”
  • mooi en schoon, heel dicht bij het centrum en winkels
  • badkamers niet erg goed, ouderwets ontwerp

8

Thomas

Gezin met kinderen
6 mei 2025

“Zeer goed”
  • Badjas beschikbaar op aanvraag, inclusief slippers.
  • De vloerkleed is behoorlijk vuil of heeft oude vlekken van koffie/thee. Het is onaangenaam om te zien. Ik moest de bedden een beetje verplaatsen zodat de kinderen dichter bij het bed van hun ouders konden liggen (en om te voorkomen dat het kleine kind uit bed zou vallen) en onder het bed was er vuil, kruimels, haren...

7

Moritz

Groepsreizigers
11 april 2025

“Goed”
  • De receptie is vriendelijk, de lobby is modern en de kamers zijn goed.
  • Ontbijt is niet goed, het is de 24 euro niet waard. Zalm is niet smakelijk, geen gebakken eieren, de kwaliteit is niet goed.

9

Paula

Alleenreiziger
4 april 2025

“Mijn thuis weg van huis in Wiesbaden - kan niet beter!”
  • Ik verblijf al enkele jaren elk jaar in dit hotel. Ik hou van de kamers, de locatie en het vriendelijke personeel, en het is redelijk geprijsd voor wat je krijgt.
  • Ik heb dit eerder genoemd: kleine houten stokjes om uw koffie in uw kamer mee te roeren. In een 4-sterrenhotel - echt?

8

Nasser

Alleenreiziger
1 april 2025

“dit hotel was vroeger mijn favoriet. Dat is het nu niet meer!”
  • zwembad en sauna
  • Facturering. Ik heb een kamer geboekt met ontbijt inbegrepen, maar ik ontving een rekening met een aparte prijs voor "ontbijtvoeding" en "ontbijtdrank". Waarom? Ontbijt is ontbijt, waarom twee aparte prijzen? Toen ik vroeg om een rekening waarop alleen de prijs per nacht vermeld stond, wees het hotel mijn verzoek af. Ook heb ik betaald voor parkeren en op een gegeven moment kon ik geen parkeerplaats vinden omdat een gast twee plekken in beslag nam om zijn auto te parkeren. Toen ik dit melde, was de receptionist helemaal niet behulpzaam. Ik toonde hem de foto, maar hij deed helemaal niets!

9

Keri

Gezin met kinderen
23 maart 2025

“Geweldige accommodaties op een blok van het stadscentrum.”
  • Bijna zonder uitzondering was het personeel (receptie, ontbijtdienst, schoonmaakdienst) gastvrij, vriendelijk en bereid om te helpen. De meesten spraken Engels, wat een groot pluspunt was. De locatie was perfect - een blok van het stadscentrum en drie belangrijke bushaltes. De faciliteiten boden alles wat je zou willen - fitnessruimte, zwembad, bar in de lobby, parkeergarage eronder, en deze prachtige serie woonkamers in de lobby waar gasten kunnen zitten, praten en genieten van een drankje in comfortabele kleine groepen zonder al het lawaai en de afleiding van een grote open lobby. We zouden hier absoluut weer verblijven. De voordelen wegen zeker op tegen de kleine ergernissen.
  • De badkamer in onze slaapkamer had een schuifdeur, wat meer ruimte in de badkamer creëerde, maar resulteerde in totaal gebrek aan privacy wanneer je de kamer deelt. Er was zelfs geen ventilator om achtergrondgeluid te creëren. Elk van de verdiepingen zou een ijskast moeten hebben, zodat je het barpersoneel niet telkens voor ijs hoeft te storen. De koelkast op de kamer was zo ondiep dat je je drankjes of restjes er niet in kon plaatsen. Enkel ondiepe miniatuurflessen pasten erin. Tot slot was het ontbijt erg duur, een trend die je bij veel lokale hotels ziet. 24€ per persoon, wat het ontbijt voor een gezin van vier tot de duurste maaltijd van de dag maakt. Dat is vrij moeilijk te verwerken wanneer mijn tieners nauwelijks iets eten voor het ontbijt. Ik kon het ontbijt niet afzien nadat ik een reservering had gemaakt die ontbijt omvatte. Er was een bakkerij een blok verderop en dat zou waarschijnlijk een betere optie voor mijn kinderen zijn geweest.

8

Mervi

Alleenreiziger
12 maart 2025

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie in het centrum van de stad. Kamer was in orde. De service in de lobbybar was de hele ochtend en dag zeer goed.
  • Ik had een kamer met uitzicht op de binnentuin, die 's avonds laat wat rumoerig was doordat hotelgasten buiten zaten te genieten van drankjes. Douchen zorgde ervoor dat de badkamervloer erg nat werd, de glazen wand van het bad was duidelijk niet waterdicht.

3

U.

Alleenreiziger
8 maart 2025

“Ik was zeer teleurgesteld en voelde me erg ongewenst.”
  • Dichtbij het stadscentrum
  • Ik kon niet voor 15:00 uur inchecken, dus heb ik meer dan 3 uur in de stad rondgewandeld. Er werd niet eens een drankje of een zitplaats aangeboden, noch werd er een restaurant genoemd. Toen ik terugkwam voor het inchecken, werd mij verteld dat ik mijn creditcard moest geven, die ik niet heb. Dus werd mij gevraagd a) om het volledige verblijf vooraf te betalen en b) om een borg van € 50 per nacht te geven. Ik ben nog nooit in mijn leven om zoiets gevraagd en toen ik dat zei, werd er gezegd dat het niets persoonlijks was. Om eerlijk te zijn, is dit geen goede retoriek, omdat een dergelijke opmerking het persoonlijk maakt. Ronduit onbeschoft! Helaas bleef deze slechte indruk van het personeel gedurende het hele verblijf aanhouden. Het personeel was over het algemeen niet erg vriendelijk of gastvrij, begroette niet en keek je niet in de ogen. Het ontbijt had een goede kwaliteit, maar het was zo druk en het personeel was constant bezig met het opruimen van tafels, maar leek geen aandacht te besteden aan wat daadwerkelijk aandacht nodig had: lange rijen bij de koffiemachines, lege water- en sapflessen, plakkerige tafels, etc. De huishoudster had de airconditioning op volle kracht aan laten staan met het raam wijd open. De kamer was groot maar niet goed schoongemaakt, er lag rommel op het nachtkastje en de douche lekte; je kon op de badkamervloer zien waar het water altijd naar de muur stroomde. Handdoekhaken waren verwijderd van de badkamerdeur, maar er waren nog resten van plakband en krassen te zien.

6

Pierre

Jong stel
6 maart 2025

“Teleurstellend”
  • De ondergrondse parkeergelegenheid en de oplaadpunten.
  • Een extreem luide verjaardagsfeest ging door in de lobby tot na middernacht. De dubbele beglazing van de ramen in de kamer kon het geluid niet dempen. Er was slechts één fauteuil voor de tweepersoonskamer, en deze was duidelijk zeer intensief gebruikt.

8

Mark

Zakenreiziger
22 februari 2025

“ Geweldig hotel”
  • Geweldige locatie en mooie grote kamers met behulpzaam personeel.
  • 1) Een toeslag van 5 euro voor de kleine gym, die aanvoelt als trainen in een sauna, is niet waar voor je geld. 2) Waarom is het zo donker bij de receptie?

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.