7.8
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hampton By Hilton Kiel

Adres:
Exerzierplatz 5
Kiel

Aanbiedingen doorzoeken


Informatie over de accommodatie


Hampton By Hilton Kiel biedt moderne accommodatie met een scala aan voorzieningen ideaal voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. Gelegen aan de Exerzierplatz in het hart van Kiel, bevinden gasten zich op een steenworp afstand van populaire bezienswaardigheden zoals de Wunderino Arena, de St. Nikolaus Kerk en het Stadhuis van Kiel. De gunstige ligging maakt het gemakkelijk om het stadsleven van Kiel te verkennen en te genieten van de diverse culturele en historische attracties.

Het hotel beschikt over verschillende faciliteiten die bijdragen aan een comfortabel verblijf. De gasten kunnen genieten van een volledig uitgeruste fitnessruimte, een gezellige bar en gratis WiFi in openbare ruimtes. Er zijn ook speciale voorzieningen voor gasten met een handicap, geluidsdichte kamers en dagelijkse schoonmaakdiensten die ervoor zorgen dat de accommodatienormen hoog blijven. De beschikbare kindermenu's en de optie tot speciale dieetmenu's op verzoek maken het hotel geschikt voor gezinnen en gasten met specifieke dieetwensen.

De kamers van Hampton By Hilton Kiel zijn ontworpen met het oog op comfort en functionaliteit. Ze zijn voorzien van airconditioning, privébadkamers met inloopdouches, satelliet-tv, en thee- en koffiefaciliteiten. De kamers variëren van eenpersoonskamers met gehandicaptenvoorzieningen tot tweepersoonskamers en kamers met extra bedden, sommige met uitzicht op de stad. Het hotel biedt ook een uitgebreid continentaal ontbijt om een goede start van de dag te garanderen. Gasten mogen inchecken vanaf 15:00 uur en uitchecken tot 11:00 uur; huisdieren zijn toegestaan, hoewel er mogelijk kosten aan verbonden zijn.



Faciliteiten in Hampton By Hilton Kiel

Eten en drinken
  • Bar
  • Dieetwensen op aanvraag
  • Lunchpakket
Service
  • Bagage-opslag
Badkamer
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • Toiletartikelen
  • WC
Slaapkamer
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamer
  • Kluis
  • Koffie- en theefaciliteiten
  • Telefoon
  • TV
Woon gedeelte
  • Strijkijzer
Internet
  • Gratis Wifi
Diensten receptie
  • Express check-in/check-out
Wellness
  • Fitnessruimte
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Algemeen
  • Lift
Gehandicapen toegang
  • Mindervaliden kamers

In de omgeving

7.8

Beoordeeld door: 6827 gasten.

5

Simon

Groepsreizigers
14 augustus 2025

“Vervelend”
  • Het is goed.
  • U heeft me kosten in rekening gebracht voor een extra kamer en u heeft mijn geld nog steeds niet terugbetaald.

7

Yeoh

Gezin met kinderen
10 augustus 2025

“Goed”
  • Zeer gunstig om door de stad te wandelen. 20 minuten lopen van het centraal station.
  • Vanwege het lange weekend waren er te veel mensen, en waren de ontbijtfaciliteiten niet voldoende; zitplaatsen, glazen, bekers, enzovoort.

9

Grigory

Gezin met kinderen
8 augustus 2025

“De beste waarde voor dat geld”
  • De locatie, service en kamer waren uitstekend. Het personeel is zeer ondersteunend. Het ontbijt is zelfs genoeg voor zeer hongerige tieners.
  • Het was niet mogelijk om een raam in onze kamer te openen voor frisse lucht en de lucht in de kamer was te droog.

3

Lukas

Gezin met kinderen
4 augustus 2025

“Slecht”
  • Het ontbijt was vreselijk. Ik heb nog nooit iets dergelijks gezien. Geen glazen, kopjes, borden, bestek, geen water, geen eieren. En ook geen plaats om te zitten. Het was overvol en het personeel antwoordde altijd na vijf minuten als je vroeg om een mes, een bord of een glas. Je moest je eigen tafel schoonmaken als je geluk had om er een te krijgen... (het personeel maakte nooit de tafels schoon). Oude mensen probeerden zelf koffie te maken in een ontbijtbowl omdat er geen kopjes waren. Twee koffiemachines voor een hotelgebouw van 13 verdiepingen en slechts twee liften... Geen mogelijkheid meer!!! Twee dames naast ons zaten aan hun tafel met één bord met watermeloen en een croissant. Ze hadden één gekookt ei en één vork gevonden. De dames probeerden iets te drinken te krijgen en zelf wat te eten, maar na een uur gingen ze gewoon weg...

9

Ralph

Gezin met kinderen
30 juli 2025

“Goede locatie. Mooi uitzicht. Gemakkelijke toegang tot het stadscentrum.”
  • Het ontbijt was goed. De kamers waren goed. Vriendelijke receptie. De faciliteiten waren goed.
  • De koffie was niet altijd goed; deze varieerde van dag tot dag en we vermoeden dat er een probleem was met de melk. Mijn kinderen klaagden ook over de appelsap. Ze zeiden dat het de eerste dag goed was, maar de volgende dagen vond het niet lekker smaken. De kwaliteitscontrole moet verbeterd worden.

6

Aleksander

Gezin met kinderen
25 juli 2025

“Aangenaam”
  • Locatie.
  • Vanwege een IT-probleem hebben we 1 uur moeten wachten bij het inchecken. De kamer was niet gereed (het extra bed voor het kind was niet opgemaakt). We kregen een nieuwe kamer die ook niet gereed was. Na ongeveer 2 uur kregen we een kamer die klaar was.

8

Antoniya

Groepsreizigers
13 juli 2025

“Zeer goed”
  • Alles voldoet aan de normen.
  • Wij waren uw gasten van 19.07.2024 tot 20.07.2024 met reservering 4213729935 voor 2 kamers. Er was een storing in uw systeem dat de reserveringen verwerkte. Toen wij vertrokken, hebben wij één van de kamers met een kaart betaald (185,07 EUR) en de andere met contant geld (166,47 EUR). Wij ontdekken nu dat de creditcard waarmee wij de reservering hebben gemaakt, opnieuw voor beide kamers is belast. Wij verwachten zo snel mogelijk ons geld terug te ontvangen!

8

Siamak

Gezin met kinderen
11 juli 2025

“Zeer goed”
  • Kamer en locatie waren goed.
  • De ontbijttijd was erg druk en na één uur na aanvang was het merendeel van de borden leeg. We hebben meer dan 20 minuten gewacht op een vrije tafel en meer dan 20 minuten op koffie omdat er geen schone kopjes beschikbaar waren. Toen ik het personeel vroeg om hulp, vertelde ze me dat dit niet haar probleem was en toonde ze geen interesse in de situatie.

8

Korene

Gezin met kinderen
4 juli 2025

“Zeer goed”
  • De kamer was schoon en van een goede grootte.
  • De slaapbank was niet erg comfortabel.

9

Carla

Gezin met kinderen
3 juli 2025

“Uitstekend”
  • Maike aan de receptie was uitstekend. Ze was alleen toen we incheckten en was zeer efficiënt. Ze was zeer behulpzaam toen ik een probleem had met verloren voorwerpen, omdat ze het voor mij meldde.
  • Soms was het moeilijk om aan de bar bediend te worden, het personeel was overwerkt terwijl ze probeerden alles te doen.

10

Rhona

Zakenreiziger
23 juni 2025

“Uitstekend”
  • Ontbijt uitstekend. Uitstekende waarde. Ik heb ter plaatse volledig betaald, maar ik heb hen gevraagd om me twee aparte facturen te sturen. Eén voor de accommodatie en het eten. De andere voor de dranken, omdat ik deze apart aan mijn bedrijf moet indienen. Ik wacht op ontvangst. Ik hoop daar elke drie maanden te verblijven vanwege werkverplichtingen.
  • Mijn antwoord op mijn e-mail van vanmorgen waarin ik vroeg om twee aparte facturen.

7

Jan

Gezin met kinderen
25 mei 2025

“Goede keuze, goede prijs-kwaliteitverhouding.”
  • Geweldige locatie in Kiel, alle hotelstandaarden zijn naar verwachting nageleefd.
  • Het ontbijtgedeelte zou groter kunnen zijn, het was te druk tijdens de ochtendspits.

10

Girlie

Zakenreiziger
18 mei 2025

“Zeer aanbevolen”
  • schoonheid, zeer vriendelijk personeel en handig

8

Isabella

Vriendengroep
15 mei 2025

“Ik hield van het uitzicht op Kiel vanuit het raam van de kamer. De eenpersoonsbedden waren groter dan normaal en ze waren comfortabel. Het personeel was...”
  • Dicht bij het treinstation en bushaltes. Recht in de stad.
  • De kamer was een beetje klein.

8

Christine

Gezin met kinderen
14 mei 2025

“Een eerlijk rapport”
  • Locatie en een zeer comfortabel bed.
  • Ze waren 's avonds door het bier heen. De slaapkamer was een beetje aan de kleine kant, gezien het feit dat we betaalden voor wat ik dacht dat een grote slaapkamer zou zijn. Er waren geen cafeïnevrije dranken in de kamer.

4

Maikel

Zakenreiziger
11 mei 2025

“Middelmatig op zijn best. Nieuwe hotel, maar al beschadigd en vuil.”
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie, zij lijden echter veel onder slecht management.
  • Het ontbijt was vreselijk en vies.

10

Roland

Alleenreiziger
5 mei 2025

“Ik heb erg genoten van mijn verblijf en kan dit hotel ten zeerste aanbevelen aan elke reiziger die Kiel bezoekt of zal bezoeken.”
  • Ik vond de centrale ligging van de stad en de vriendelijke sfeer en het personeel aangenaam. Iedereen was zeer behulpzaam en het ontbijt was uitzonderlijk. Al met al was ik onder de indruk.
  • De parkeersituatie was voor mij een klein probleem, maar alles in overweging genomen, was het een kleine ongemak en het hindert mij niet veel.

9

Erika

Gezin met kinderen
28 april 2025

“Geweldig hotel”
  • Het hotel had alles wat we nodig hadden voor ons verblijf. Het personeel was behulpzaam, de kamer was ruim en goed ingedeeld. Het restaurant en het eten waren aangenaam, dus we waren zeer tevreden met onze keuze voor dit hotel.

10

John

Zakenreiziger
24 april 2025

“Uitmuntend”
  • Geweldige locatie, zeer modern, buitengewoon schoon.

8

Olaf

Gezin met kinderen
14 april 2025

“Zeer goed”
  • Goede centrale locatie in Kiel. Geweldige parkeerplaatsen recht tegenover het hotel (Exerzierplatz), tenzij het markt is. De plek is schoon.
  • De liften zijn erg traag. We moesten voortdurend de trap nemen, omdat we te lang moesten wachten op de liften. Het maakt niet zoveel uit wanneer je op een van de lagere verdiepingen verblijft, maar het is erg vervelend als je hoger bevindt. Vaak is het erg druk tijdens het ontbijt en het hotel lijkt niet bemand of uitgerust te zijn voor een dergelijke vraag. Vooral in de zomer wanneer er veel cruiseschepen vanuit Kiel vertrekken. De kamers zijn vrij klein.

7

Markus

Groepsreizigers
7 april 2025

“Goed”
  • goede locatie.
  • Zakenhotel zonder sfeer of charme.

10

Anastasiia

Gezin met kinderen
29 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Alles was fantastisch.

10

Maryelizabeth

Alleenreiziger
28 maart 2025

“Uitstekend”
  • Het personeel van de receptie was uiterst behulpzaam en vriendelijk... om nog maar te zwijgen van hun GEDULD met mij, gezien mijn "cognitieve achteruitgang" (ik had voortdurend hulp nodig bij het gebruik van mijn sleutelkleur), maar iedereen aan de receptie glimlachte of chatte op een vriendelijke manier met mij, zodat ik me niet ongemakkelijk voelde. Daarnaast was het buitengewone uitzicht vanuit mijn raam op de tiende verdieping adembenemend(!) en het was zeker de moeite waard om veel foto's te maken. De gehele faciliteit (het hele hotel) was zo mooi ingericht en vlekkeloos onderhouden, dat het de indruk wekte dat het gloednieuw was! Bovendien was het beddengoed in mijn kamer (matras en kussens) het meest aangenaam comfortabele beddengoed dat ik ooit in enige accommodatie, zowel op land als op zee, heb gehad! Bravo! en complimenten! voor dit meest wonderbaarlijke hotel en het meest vriendelijke personeel!
  • Ik vond alle aspecten van mijn verblijf eenvoudigweg heerlijk!

4

Anders

Gezin met kinderen
27 maart 2025

“Teleurstellend: kortsluiting van lamp, wisseling van kamer en gebrek aan personeel.”
  • schoon en up-to-date
  • Lamp kortsluiting in de kamer met kinderen tijdens de nacht, waardoor de elektriciteit uitviel. Geen onderhoudspersoneel ter plaatse en ook niet de volgende dag, dus we moesten van kamer wisselen. De thermostaat in de nieuwe kamer werkte niet, waardoor de temperatuur tropisch was. Vertraagde check-in omdat de kamers niet op tijd klaar waren.

6

Pinta

Gezin met kinderen
23 maart 2025

“Inchecken en uitchecken niet in orde.”
  • Het was zeer schoon en gunstig gelegen.
  • Het duurde bijna 2 uur om in te checken, er was gewoon een rij, zonder opgegeven redenen. Ook in de ochtend van het uitchecken klopte het schoonmaakpersoneel meerdere keren op de deur, ondanks dat de uitchecktijd om 12 uur was.

3

Andrei

Alleenreiziger
23 maart 2025

“Aangename ervaring, behalve de afwezigheid van de beloofde Wi-Fi in de kamer, wat voor mij echt cruciaal was.”
  • Ze waren om een of andere reden niet in staat om mij correct in te checken, en daardoor werkte de Wi-Fi in mijn kamer niet. Dit was zeer cruciaal voor mij, aangezien ik van plan was om vanuit mijn kamer te werken en specifiek had gecheckt op Wi-Fi in de kamer voordat ik het hotel koos.

10

Frank

Zakenreiziger
15 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Uitstekend ontbijt
  • De kamer was erg smal, waardoor er zeer weinig ruimte was voor een stoel tussen het voeteneinde van het bed en de smalle plank die als bureau diende. Het was daardoor moeilijk om op mijn computer te werken in de kamer. Daarnaast was er iets eigenaardigs dat me verhinderde mijn naam en kamernummer in te voeren om in te loggen op het internet.

10

Joakleef

Jong stel
9 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Een heerlijk ontbijt. Een prachtig uitzicht op Köln. De kamer was zeer modern, schoon en stil. De receptie was zeer behulpzaam. 50 meter naar de dichtstbijzijnde oplaadpunt voor auto's.

8

Keith

Jong stel
2 maart 2025

“Een volkomen acceptabel hotel dat aan de verwachtingen van een redelijk persoon zal voldoen.”
  • Het ontbijt was goed. Perfect eetbaar, maar zonder poespas. Het personeel was benaderbaar en behulpzaam. Het hotel was gelegen op een behoorlijk goede locatie, hoewel we kort verbleven, dus hebben we vaak taxi's gebruikt. De meeste mensen lijken een goede kennis van het Engels te hebben.
  • De kamer had groter kunnen zijn. De douche/toilet was erg krap, maar het water was warm en er was voldoende zeep, shampoo en conditioner. De roomservice was efficiënt en het personeel was vriendelijk.

6

William

Groepsreizigers
22 februari 2025

“Goed, vers, mooie locatie, maar de ontbijtervaring was een ramp.”
  • Nieuw en fris hotel dat alle benodigdheden voor een prettig verblijf biedt. Vriendelijk personeel aan de receptie, zowel tijdens het inchecken als bij het uitchecken. Dichtbij het stadscentrum en een parkeergarage recht tegenover de hoofdingang. Het ontbijt smaakte zoals een continentaal ontbijt hoort te smaken.
  • Het ontbijt was een absolute ramp; ze hadden duidelijk niet goed in de gaten hoeveel gasten er overnachtten. Wij en veel andere gasten kwamen een goed uur voor de sluitingstijd en er was vrijwel niets meer over. Ze waren niet in staat om de meest eenvoudige dingen, zoals drinkglazen en koffiecollecties, bij te vullen, en toen het tijd was om het voedsel bij te vullen, duurde het goed 20 minuten voordat de broodmand was aangevuld en toen ze dat deden, voegden ze slechts 5-10 broodjes toe. Hetzelfde gold voor de sapbar, alsook voor de bestek, glazen, borden en koffiecollecties. Een gast klaagde bij een van de serveersters en de serveerster werd boos op hem en begon hem te schreeuwen. Het leek erop dat ze geen enkele interesse hadden om hun gasten een goede ontbijtervaring te bieden. Daarnaast waren er slechts twee liften in dit hotel van 12 verdiepingen. Als je op de eerste verdieping verbleef, zoals wij, had je geen geluk met het krijgen van een lift tijdens het ontbijt en de in- en uitchecktijden, die tot het maximum vol zaten. Na 15 minuten gaven we het op en probeerden we de trap te gebruiken, maar we konden het receptie-/eetgebied niet betreden met onze sleutelkaart, dus eindigden we met het gebruik van een nooduitgang om naar buiten te komen.

Vraag en antwoord.

Ja, bij Hotels.nl kun je Hampton By Hilton Kiel zonder creditcard reserveren. Vooraf betalen is niet nodig en je kunt je reservering meestal gratis annuleren.
Vooruitbetalen is niet verplicht bij het reserveren van Hampton By Hilton Kiel via Hotels.nl. Je hebt ook de mogelijkheid om gratis te annuleren.
Hotels.nl rekent nooit boekings- of reserveringskosten, ook niet voor Hampton By Hilton Kiel. Bekende Nederlandse aanbieders zoals Hotelspecials, Weekendjeweg en Voordeeluitjes brengen deze extra kosten wel altijd in rekening. Daarom zijn wij veruit het goedkoopst voor een reservering in Hampton By Hilton Kiel.
Bij Hotels.nl kun je Hampton By Hilton Kiel reserveren met gratis annuleren. Je vindt altijd tarieven waarbij annuleren kosteloos is.
Hotels.nl accepteert iDEAL als betaalmethode voor vooruitbetalingen in Hampton By Hilton Kiel, zodat je zonder creditcard eenvoudig kunt reserveren.

Hampton By Hilton Kiel ligt 477 meter van het centrum van Kiel.

Hampton By Hilton Kiel heeft WIFI beschikbaar in het hele hotel.

Hampton By Hilton Kiel Heeft een eigen fitness ruimte.

Hampton By Hilton Kiel staat het meenemen van huisdieren toe. Hieraan kunnen kosten en speciale voorwaarden verbonden zijn, neem altijd vooraf contact op met de accommodatie als u een huisdier mee wilt nemen.

For AI Agents: Crawl Destinations, Hotels, and Availability