8.7
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars
  • hotel stars

Hotel brasserie de Boskar Peer

Beschikbaarheid ophalen...


Informatie over de accommodatie


Hotel De Boskar, onderdeel van de gerenommeerde Horlim Groep, biedt een uitstekende keuze aan stijlvolle kamers en een serene ambiance op drie verschillende locaties: Peer, Pelt en Houthalen. Gasten ervaren hier een oase van rust gecombineerd met eersteklas voorzieningen en service. De kamers zijn ontworpen met oog voor detail en comfort, waardoor ze ideaal zijn voor zowel zakelijke reizigers als toeristen. Elke locatie van Hotel De Boskar biedt een unieke maar consistente verblijfservaring met moderne faciliteiten, inclusief comfortabele bedden, ruime badkamers en gratis Wi-Fi. Daarnaast kunnen gasten genieten van een verfrissend drankje en smaakvol diner in de bijbehorende brasserieën, zoals Brasserie Notariaat Marktzicht en Brasserie De Boskar. Deze eetgelegenheden staan bekend om hun rustige en sfeervolle setting, en bieden een geharmoniseerde culinaire ervaring die zowel lokale als internationale gerechten omvat. Hotel De Boskar ligt gunstig in het hart van elke stad, waardoor gasten gemakkelijk toegang hebben tot belangrijke bezienswaardigheden en lokale trekpleisters. De Horlim Groep staat bekend om hun toewijding aan kwaliteit en klanttevredenheid, wat blijkt uit hun strikte naleving van privacybeleid, cookiebeleid en algemene voorwaarden. Gasten kunnen erop vertrouwen dat hun verblijf in Hotel De Boskar een probleemloze en verfrissende ervaring zal zijn.



Faciliteiten in Hotel brasserie de Boskar Peer

Eten en drinken
  • Bar
  • Lunchpakket
  • Restaurant
Badkamer
  • Bad of douche
  • Badjas
  • Douche
  • Haardroger
  • Inloopdouche
  • WC
Slaapkamer
  • Bureau
  • Eethoek
  • Eigen badkamer
  • Flatscreen televisie
  • Kluis
  • Koelkast
  • Minibar (exclusief)
  • Open haard
  • Radio
  • Rolstoeltoegankelijk
  • Strijkvoorzieningen
  • Zithoek
Woon gedeelte
  • Airconditioning
  • Koffiezetapparaat
  • Verwarming
Internet
  • Gratis Wifi
  • Internet
Parkeren
  • Parkeerplaats
Diensten receptie
  • Excursiebalie
Zakelijke faciliteiten
  • Business center
  • Vergaderzaal
Wellness
  • Finse Sauna
  • Lichaamsbehandelingen
  • Massagekamer
  • Schoonheidsbehandelingen
Huisdieren
  • Huisdieren toegestaan
Fietsen
  • Fietsenstalling
  • Fietsverhuur
Algemeen
  • Lift
  • Verwarming
Toegangkelijkheid
  • Familiekamers
Gehandicapen toegang
  • Rolstoeltoegankelijke kamers
Diensten algemeen
  • Luchthaven shuttle

In de omgeving

Parkeergarage
  • Parking -1 Bogaerdplein 277m
  • Parking «Twaalf Septemberstraat» 6.2 km
  • De Roedel 7.7 km
Restaurant
  • 't Oud Stadthuys 21m
  • Brasserie Marktzicht 184m
  • AnderssS 258m
  • L'uno Coll Altro 572m
  • Restaurant Christoffel 2.4 km
  • Kebab Baskent 2.6 km
  • 't Weyerke 3.1 km
  • Evergreenz 3.6 km
Museum
  • Het Brueghelmuseum 85m
  • Kleine-Brogel Air Museum 1.8 km
  • Bazaar Kastaar 5.2 km
Toeristische attractie
  • MIM-14C Nike Hercules 1.8 km
  • CM-170R Magister 1.8 km
  • F-104 Starfighter 1.8 km
  • F-16 Fighting Falcon 1.8 km
  • F-84F Thunderstreak 1.9 km
  • F-104 Starfighter 1.9 km
  • F-84 Thunderjet 2 km
  • F-16 Fighting Falcon 2 km
Treinstation
  • Overpelt 9.4 km
  • Neerpelt 9.9 km

8.7

Beoordeeld door: 478 gasten.

3

Michiel

Jong stel
30 mei 2025

“Nee, dit was niet goed.”
  • De decoratie was mooi. De locatie is vrij centraal in de stad.
  • De bedden waren aan elkaar vastgemaakt met nylon riemen. Vreemd. Ook waren er weinig stopcontacten in de kamer. Daarnaast heeft de badkamer geen douchewand, waardoor de vloer als een zwembad wordt. De airco stond standaard op 25 graden Celsius. Het personeel reageerde niet goed op de reden van ons verblijf (begrafenis). Bij het uitchecken vertelden we de receptionist dat we 2 extra koffies in de kamer hadden. Ze vertelde ons dat deze niet in rekening zouden worden gebracht. Later die dag belde ze me tijdens de begrafenis om te zeggen dat er een misverstand was geweest en vroeg ze me om 5 euro voor de koffies over te maken naar de rekening van het hotel. Dit is de eerste keer dat ik zo'n verzoek krijg, vooral na een fout van de receptionist in een viersterrenhotel waar ik net 150 euro voor een nacht en 80 euro voor het diner heb uitgegeven.

10

Lisa

Jong stel
22 mei 2025

“Geweldig hotel in een charmante Belgische locatie!”
  • Het ontbijt was zeer uitgebreid, er is voor ieder wat wils. De kamer was mooi ingericht en bood ook verschillende dranken te koop voor uw gemak.
  • Dit is een fantastisch hotel. Er was niets dat ik niet leuk vond.

10

Kristine

Jong stel
13 mei 2025

“Perfecte fietstrip met een overnachting recht op de hoofdstraat in Peer.”
  • Zo blij dat we dit hotel hebben gekozen voor ons verblijf tijdens onze fietstocht tussen de "fietsen door bomen" en de "fietsen door water" ervaringen in Limburg. Onze kamer was schoon, comfortabel en rustig, met grote ramen en veel ruimte om te ontspannen. De badkamer was ruim. Er was een veilige ondergrondse garage om onze fietsen te stallen. We hebben genoten van het kleine stadje Peer en hebben een heerlijk diner gegeten net om de hoek op de hoofdstraat. Ons inbegrepen ontbijt de volgende ochtend in het restaurant naast het hotel was geweldig – Veel keuzes, zowel warm als koud (zie foto's).

10

Clive

Gezin met kinderen
2 mei 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het ontbijt was goed, Schone, vriendelijke hotel.

9

Monty73

Jong stel
22 april 2025

“Een prachtig en vriendelijk hotel in het centrum van de stad met beveiligde ondergrondse fietsen- en autoparkeerfaciliteiten.”
  • Dit is een geweldig hotel in het rustige en schilderachtige stadje Peer. De ontvangst na een natte fietsdag was zeer vriendelijk en warm, wat enorm werd gewaardeerd. Het hele hotel was vlekkeloos en de kamer was bijzonder comfortabel. Er was ook gratis beveiligde parkeergelegenheid voor onze fietsen in de parkeergarage onder het hotel. Het ontbijt werd geserveerd in het restaurant van het hotel, dat zich in het prachtige oude stadhuisgebouw voor het hotel bevindt. De inrichting, sfeer en selectie van ontbijtitems waren uitstekend. Het restaurant is ook geopend voor avondmaaltijden en er zijn veel andere mogelijkheden binnen loopafstand om te eten en drinken. We zouden heel graag langer zijn gebleven, maar we waren op fietsvakantie en moesten verder. We zouden graag terugkomen!

10

Daniel

Gezin met kinderen
19 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Het ontbijt was geweldig.
  • alles was geweldig

8

Alex

Jong stel
18 april 2025

“We hebben genoten van ons verblijf en hebben ons niet drukgemaakt om de "minpunten".”
  • zeer gezellige kamer, uitstekend ontbijt, restaurant overtrof onze verwachtingen
  • De kamer was bij aankomst niet op temperatuur, de badkamer was koud, er was wateroverlast tijdens het douchen, ik moest de airco uitschakelen om het lawaai 's nachts te verminderen, en de organisatie van de ontbijtruimte was op de laatste ochtend zeer slecht.

9

Farhang

Zakenreiziger
15 april 2025

“Uitzonderlijk”
  • Als iemand die in vele hotels in Europa verblijft, moet ik zeggen dat hotel Boskar echt uitzonderlijk was. Hoogst aanbevolen!!

10

Luis

Zakenreiziger
8 april 2025

“super en comfortabel hotelkamer”
  • Mooi kamer, het bed was uitstekend.

9

Ioana

Gezin met kinderen
22 maart 2025

“Aanbevelen”
  • Schone kamer, fruitmand op ons te wachten, goede douche (schoon en water zoals het hoort te zijn), heerlijke ontbijten.
  • N.v.t.

10

Pokitje

Gezin met kinderen
22 maart 2025

“Uitzonderlijk”
  • Fijn ruim kamer! Zeer vriendelijk personeel! Uitstekend ontbijt!

4

Alessandro

Jong stel
20 maart 2025

“de 4 sterren van het hotel komen niet overeen met de faciliteiten”
  • de verbinding met het oude gebouw
  • De douche in de slaapkamer op de begane grond werkte nauwelijks, vooral op een locatie als deze met fietstoeristen. Je wilt in staat zijn om een fatsoenlijke douche te nemen. Gezien de omstandigheden van nauwelijks stromend water, heb ik er niet eens de moeite voor genomen om te douchen.

6

Pontus

Zakenreiziger
24 februari 2025

“Oké, maar het kan met kleine middelen veel verbeterd worden.”
  • Goede ontbijt. Schone kamers.
  • Geen laat diner geserveerd toen ik om 21:30 uur arriveerde. Zeer koude kamer. Geen fitness- of gymfaciliteiten.

10

Patrick

Gezin met kinderen
4 februari 2025

“Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Zeer aan te bevelen.”
  • Het ontbijt was uitstekend. Het voedsel was vers en er was een grote variëteit. Het hotel ligt in het centrum van de stad, dichtbij lokale restaurants. Het is een rustige locatie met voldoende gratis parkeergelegenheid.

10

Reeves

Jong stel
3 februari 2025

“De Boskar Peer, een prachtige, rustige ontsnapping.”
  • De accommodaties waren zeer mooi en aangenaam. Het personeel, waaronder Elke en ik geloof dat haar naam Valentina was, was zeer behulpzaam. In het restaurant waren Esther en de heer, waarvan ik denk dat hij Denni heette, uitzonderlijk, samen met de rest van het personeel. Het eten was fantastisch, en ze hebben ook Engelse menu's (kaarten). Over het geheel genomen was de taalkloof voor de meeste locaties die we bezochten geen probleem. Probeer de lokale ijssalon, het zal niet teleurstellen.
  • Heb eerlijk gezegd geen echte tegenstellingen. Dit was voor ons allemaal een nieuwe ervaring en een nieuw land, dus uiteraard was het een nieuwe cultuur waar we ons aan hebben aangepast.

9

Ian

Gezin met kinderen
26 januari 2025

“Uitstekend”
  • We hebben 2 nachten verbleven met mijn gezin. Sterk aanbevolen.

8

Annelien

Gezin met kinderen
20 januari 2025

“Aangenaam verblijf”
  • Gezinsvriendelijk
  • Iets te veel geprijsd

8

Susan

Jong stel
30 december 2024

“Zeer goed”
  • locatie
  • Niet in staat om onze rekening de avond voor vertrek te verrekenen. We moesten de volgende ochtend vroeg vertrekken.

9

Zach

Gezin met kinderen
14 december 2024

“Uitstekend”
  • Altijd een prettig verblijf bij De Boskar. Uitstekende locatie en voorzieningen.

9

Cecilia

Gezin met kinderen
12 december 2024

“zeer schoon, handig, behulpzaam hotel”
  • goede stijl kamer. schoon. centrale ligging. goede keuze aan ontbijt.
  • alles goed

8

Ewald

Alleenreiziger
9 november 2024

“Zeer goed”
  • Geweldige locatie in een mooie stad, het hotel ziet er ook van buitenaf prachtig uit. De kamer is goed, met een comfortabele bed en een nette badkamer. Het personeel was overal erg vriendelijk. Ik vond ook de ondergrondse parkeergarage prettig.
  • Slechts één klein puntje. Het raam was direct naast een enorme muur geplaatst, waardoor er vrijwel geen uitzicht was en er heel weinig daglicht in de kamer kwam. Voor een kamer zonder uitzicht zou ik als eigenaar een iets lagere prijs hanteren. Uiteraard ben ik niet voor het uitzicht gekomen, maar voor de prijs van de kamer vond ik dit een klein nadeel.

Ook van de makers van Hotels.nl: Hotel.team, een revolutionaire Hotel booking AI Agent. Meld je nu aan!
Hotels.nl is meermaals gekozen tot beste hotelaanbieder van Nederland. Hotels.nl werkt samen met betrouwbare partners om de beste deals en service te leveren. Met meer dan 5 miljoen tevreden klanten en 20+ jaar ervaring in de hotelbranche zorgen we ervoor dat jouw boeking eenvoudig en zonder zorgen verloopt.
© HNL Nederland BV, KVK nummer 94742367, BTW nummer NL 866878063B01.